نماینده صدا وسیمای مرکز همدان گفت: به مناسبت دهه اول محرم برنامه «به رسم سقایی» هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه استانی همدان بروی آنتن می‌رود در این برنامه علاوه بر جضور مداحان، شعرا و کارشناسان مذهبی ارتباط زنده با مراسم عزاداری اقصی نقاط استانف کربلا، مشهد و سایر نقاط خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۵۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 12 September 2018
عضو شورای شهر همدان خبر داد: به مناسبت دهه اول محرم برنامه «به رسم سقایی» هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه استانی همدان بروی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا ، اکبر کاووسی امید در جلسه مشترک ستاد اربعین و شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان اظهار کرد: همه لوازم رشد یک جامعه در هیئت‌های مذهبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا باید در زندگی فردی و اجتماعی نمود داشته باشد افزود: پس از اتمام ماه محرم و عزاداری باید شاهد رشد ارزش‌های والایی همچون صداقت، امانت، مسئولیت پذیری و ... در سطح جامعه باشیم.
عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه ما نتوانسته‌ایم آنگونه که باید از بستر محرم بهرهمند شویم اضافه کرد: جامعه‌ای که به دنبال تمدن نوین اسلام است باید از ظرفیت مهمی همچون محرم استفاده بیشتری داشته باشد.

فرهنگ عاشورا در زندگی فردی و اجتماعی نمود داشته باشد 

کاووسی عنوان کرد: شورای شهر همدان آمادگی لازم جهت ایجاد هیئت اندیشه ورز در راستای بهبود و رشد ارزش‌های اسلامی در جامعه و برگزاری هر چه بهتر مراسم عزاداری حسینی را دارد.

وی افزود: پوشش شیرخوارگان حسینی و مراسم عزاداری دوستاران اهل بیت(ع) در حسینیه امام(ره) و حسینیه ثارالله(ع) همدان از دیگر برنامه‌های این مجموعه است گفتنی است تجمع عزاداران حسینی در روز عاشورا در محل میدان امام(ره) نیز به طور کامل پوشش داده خواهد شد.

پیله‌ور ادامه داد: ساعت ۱۸ روز ۶ محرم، پرچم نمادین حرم امام حسین(ع) در محل میدان امام(ره)، مردم همدان را به دور یکدیگر جمع خواهد کرد، به مناسبت اربعین حسینی نیز گروه مستند ساز صدا و سیمای همدان در پیاده روی این روز باشکوه به پوشش و تهیه گزارش از وقایع و حال و هوای آن روز خواهد پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار