نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه در شرایط اقتصادی سختی قرار گرفته‌ایم که تاجرانی به فکر جمع‌آوری اموال بوده و به قیمت ضربه زدن به انقلاب احتکار می‌کنند، گفت:اما هستند کسانی که روزی دهنده مطلق را خدا می‌دادند و اجناس خود را می‌فروشند.
کد خبر: ۶۵۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 12 September 2018
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شنیده‌ایم در همدان نیز برخی مدیران حقوق‌هایی با رقم‌های بالا دریافت می‌کنند گفت: نباید در مورد حقوق‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی برخی مسئولان اغماض شود.

به گزارش تسنیم ، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در مراسم ادای احترام به مقام شهید آیت‌الله مدنی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان عبدالله (ع) اظهار داشت: به برکت خون شهید محراب آیت‌الله مدنی است که بعد از ۳۷ سال به یاد این بزرگوار در این بیت نور و تقوا مراسم ایشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل ادامه راه انقلاب، خود ما و دل‌بستگی به غیر از خدا نظیر مدیریت، منبر، پول، مقام و ... است، افزود: عمده درس مکتب خون‌بار عاشورا و در ادامه آن انقلاب اسلامی و راه شهدا که از همان مکتب خون‌بار عاشورا سرچشمه می‌گیرد، در یک‌کلام و دل کندن از غیر خدا و دل بستن به خدا خلاصه می‌شود.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه عده‌ای معتقدند که اگر امر به معرف و نهی از منکر کنند به آن‌ها جسارت می‌شود، عنوان کرد: جسارتی که به ما می‌شود بیشتر از جسارت‌هایی که به امام حسین (ع) و به اهل‌بیت ایشان شد بیشتر نیست، اما فرق ما با این امام بزرگوار دل بستگی ما به غیر خدا و وارستگی اهل‌بیت از غیر خدا است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انقلاب در سایه ایثار ایثارگران و آن‌هایی که آماده‌اند برای دفاع از حرم اهل‌بیت جان خود را فدا کنند، بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه کسانی نظیر شهید حججی‌ها که حاضرند در راه دفاع از حرم اهل‌بیت همانند مقتدای خود امام حسین (ع) سرخود را بدهند حفظ شده است.

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه مسائل معنوی برای حرکت از نفس به سوی خدا است، تصریح کرد: بزرگانی نظیر شهید مدنی صادقانه ایستادگی کرده و همواره خود در مبارزه با مبارزه با حکومت استبدادی تا دندان مصلح در صف اول بودند.

وی در خطاب به مسئولان و مردم با بیان اینکه تا از خود نگذریم انقلاب ادامه پیدا نمی‌کند، تأکید کرد: هر چه بیشتر به خودمان توجه کنیم باید از انقلاب بگذریم.

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه در شرایط عادی احتکار حرام و امروز جز گناهان کبیره است، تأکید کرد:انقلاب اسلامی ما امروز به این جنگ اقتصادی وابسته است امروز در احتکار تقصیر را به گردن نیندازیم آن‌هایی قصد ضربه زدن به اقتصاد را دارند و اموال را تقسیم کردند مسئول‌اند، اما دستگاه‌های ناظر باید رسیدگی کنند.

وی با بیان اگر در هر عاشورا اگر درصدی از خودبینی گذشته بودیم امروز باید صد درصد خدا بین شده باشیم، گفت: سیاه پوشیدن، گریه کردن برای امام حسین (ع) و یا تجلیل و بزرگداشت مقام شهدا در ظاهر است باید ببینیم در دل چه حاصل شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امروز انقلاب نیاز به همه ما دارد که از خود بگذریم و ادامه دهنده نهضت عاشورا و راه شهدا باشیم، ابراز کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری روحانیون و بعد مسئولان پیش‌قدم باشند.

موسوی اصفهانی خطاب به مسئولان با اشاره به اینکه مسئولیت و مقام ما همه به برکت خون شهدا است، تأکید کرد: نباید حقوق‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی برخی مسئولان اغماض شود شنیده‌ایم که در همدان هم‌چنین حقوق‌هایی هست و متأسفانه در اخباری هم که گاهی از سوی دستگاه‌های مسئول برای ما ارسال می‌شود در این اخبار این‌گونه مسائل ذکر نشده است.

وی با بیان اینکه نهی از منکر فقط برای افرادی که از چهارچوب دولت خارج هستند را شامل نمی‌شود، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم جامعه اصلاح شود روحانیون که پیشوایان فکری مردم هستند باید نهی از منکر کرده و شفاف‌سازی کنند و مردم را در جریان مسائل مختلف جامعه قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار