فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف خودروی به سرقت رفته یک خانواده یزدی در همدان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: در پی اعلام سرقت خودرو یک خانواده یزدی که برای مسافرت به همدان آمده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲ مدرس در محل حاضر و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۶۵۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ 11 September 2018
سرهنگ بزرگعلی نوری از کشف ۸ انبار احتکار شده از انواع اقلام خوراکی، صنعتی و کشاورزی در ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نوری در تشریح این خبر گفت: در ماه گذشته با اقدامات شناسایی و اشراف اطلاعاتی همکاران انتظامی شهرستان بهار موفق به کشف ۸ انبار احتکار شده حاوی انواع مواد غذایی، آهن‌آلات، لوازم‌الکتریکی، سموم و کود‌های کشاورزی در شهرک صنعتی و انبار‌های حومه این شهر شدند.

وی افزود: ارزش ریالی این انبار‌ها افزون بر ۲۰ میلیارد ریال بوده که کالا‌های مکشوفه به صنعت و معدن تحویل و در این رابطه ۸ نفر به اداره تعزیرات شهرستان و مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار خاطرنشان کرد: برخورد جدی با مخلان اقتصادی، همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و دارد بنابراین از مردم خواهشمندیم در صورت اطلاع و رؤیت موارد این چنینی سریعا پلیس را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ مطلع کنند.

خودروی مسافر یزدی کشف شد

سرهنگ جمشید باقری افزود: این خانواده که برخی از مدارک و وسایلشان داخل خودرو بود با دستور فرمانده انتظامی استان، به مهمانسرای نیروی انتظامی منتقل و ۲ روز مهمان فرمانده انتظامی استان بودند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان همدان، گشت زنی و اجرای طرح‌های لازم برای کشف این خودرو را آغاز و سارقان که به علت حضور فعال پلیس در مسیر‌های خروجی شهر امکان انتقال خودرو را به خارج از استان نداشتند آن را رها کردند و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: تحویل خودروی این مسافر یزدی باعث خوشحالی و رضایت وی شد و تلاش برای دستگیری سارقان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار