فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان و پلیس شهرستان فامنین، در یک عملیات ضربتی خودرو سواری متهمان در ورودی شهرستان فامنین شناسایی و متوقف شد که از داخل خودرو سنگین وی مقدار ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک با لفافه کشف و متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
کد خبر: ۶۵۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 11 September 2018
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح از کشف ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در یک عملیات ضربتی از قاچاقچی مواد مخدر در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار کامرانی‌صالح در تشریح این خبر گفت: در پی انجام کار‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد پلیس استان بر روی یک قاچاقی موادمخدر، مشخص شد که قصد دارد محموله موادمخدر را از استان‌های جنوبی تحویل و پس از انتقال به استان همدان نسبت به توزیع آن اقدام کند.

کشف ۱۰ کیلو هروئین 

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه از کشف ۱۰ کیلو گرم هروئین و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد و اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی ایجاد شده و انجام کار‌های اطلاعاتی چند ماهه بر روی یک باند تهیه و توزیع موادمخدر، مشخص شد اعضای این باند قصد تهیه و انتقال موادمخدر از استان‌های مرکز کشور به استان همدان را دارند.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته با یک اقدام هوشمندانه و دقیق کارکنان توانستند قاچاقچیان مذکور را در ورودی شهر همدان شناسایی و دستگیر کنند.

کامرانی‌صالح بیان کرد: در بازرسی‌های فنی، مأموران موفق شدند مقدار ۱۰ کیلوگرم هروئین را کشف و ۲ نفر قاچاقچی را دستگیر و یک دستگاه خودرو آن‌ها را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: تاکنون از این باند ۳ محموله به مقدار ۲۱ کیلوگرم هروئین کشف ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ نفر نیز دستگیر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار