رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: حمیدرضا صفری، پهلوان و باستانی‌کار ملایری با حضور در نخستین دوره رقابت‌های آزاد مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی که به میزبانی استان البرز شهرستان کرج در هفته دوم شهریورماه سالجاری برگزار شد، توانست مقام اول و مدال طلای این دوره از مسابقات را در رشته کشتی پهلوانی کسب کند.
کد خبر: ۶۵۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 11 September 2018
مهدی رضایی گفت: مدال طلای مسابقات کشتی پهلوانی کشور از آن پهلوان ملایری شد و حمیدرضا صفری، پهلوان و باستانی‌کار ملایری مقام اول و مدال طلای نخستین دوره رقابت‌های آزاد مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی کشور را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، رضایی به درخشش کیوکوشین کاران بانوی ملایری در مسابقات کیوکوشین قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: هفت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز حاصل تلاش کیوکوشین کاران بانوی ملایری در مسابقات کیوکوشین قهرمانی کشور بود.

رضایی ادامه داد: تیم ۱۱ نفره کیوکوشین بانوان ملایر که در ۴ رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان به مربیگری سمیه فرامرزی در مسابقات کیوکوشین قهرمانی کشور به میزبانی پایتخت ایران زمین شرکت کرد، توانست هفت مدال رنگین طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در این دوره از رقابت‌ها در رده سنی خردسالان، ساغر زرینی مقام سوم و رده سنی نونهالان، شاینا ملایری و محدثه الوانی به ترتیب مقام‌های اول و دوم و در دره سنی نوجوانان فاطمه سلیمانی، فاطمه خلوجینی و زهرا روستایی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و حانیه واحدیان در رده سنی جوانان مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار