همزمان با چهلمین اجلاس عمومی اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری، سمینار بین‌المللی گردشگری فرهنگی از طریق نوآوری و فناوری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ 09 September 2018

همزمان با چهلمین اجلاس عمومی اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری، سمینار بین‌المللی گردشگری فرهنگی از طریق نوآوری و فناوری برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، سمینار بین‌المللی گردشگری فرهنگی از طریق نوآوری و فناوری همزمان با چهلمین اجلاس عمومی اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری برگزار می‌شود.

این سمینار به پیشنهاد شرکت سیاحتی علیصدر توسط سازمان جهانی گردشگری در شهر همدان در کشور ایران در تاریخ ۱۲-۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در این خصوص اظهار کرد: امروزه گردشگری فرهنگی یکی از بزرگترین و سریع‌ترین بازار‌های جهانی گردشگری است و حدود چهار نفر از هر ۱۰ گردشگر بر اساس پیشنهاد فرهنگی خود، مقصد خود را انتخاب می‌کنند.

حمیدرضا یاری افزود: گردشگران به طور فزاینده‌ای از عوامل ناملموس مانند فضای یک مکان، ارتباط آن با افراد معروف، ایده‌ها و رویداد‌ها به عبارت دیگر فرهنگ، تاریخ و سنت‌های محل، جذب می‌شوند.

وی بیان کرد: این سمینار بین‌المللی در صدد ارائه یک پلت فرم تخصصی برای کشور‌های عضو UNWTO، اعضای وابسته و ذینفعان مربوطه برای تبادل اطلاعات و تجربیات است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر ادامه داد: این رویداد اهمیت نوآوری در مدیریت و ترویج گردشگری فرهنگی را به رسمیت می‌شناسد و به دنبال گسترش استقرار فناوری‌های در حال ظهور و پیشرفته در فعالیت‌های گردشگری در مقصد و محصولات خود است.

وی اضافه کرد: در راستای اهمیت برگزاری این سمینار از سوی سازمان جهانی جهانگردی عنوان شده که گردشگری با چالش‌هایی از قبیل: کارآمدی اثرات اجتماعی و محیطی گردشگری تا مدیریت موثر استراتژی‌های فزاینده دیجیتالی برای پاسخگویی به نیاز‌های مسافران مدرن و نیاز به افزایش رقابت‌پذیری مواجه است.

یاری خاطرنشان کرد: در کنار رشد مداوم گردشگری در سال‌های اخیر، ما شاهد تغییر در مدل‌های تجاری و رفتار مصرف‌کننده، از قبیل: ظهور سیستم‌های دیجیتال C۲C (اغلب به عنوان اقتصاد اشتراکی)، داده‌های بزرگ و بومی‌سازی جغرافیایی عمدتاً در پاسخ به بحران اقتصادی جهانی و پیشرفت تکنولوژی هستیم.

وی یادآور شد: سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) به منظور پیش بینی، رفع و غلبه بر چالش‌های جدید و تهیه روند‌های جدید در بخش گردشگری، در حال حاضر، نوآوری و تحول دیجیتالی را به منظور کیفیت بخشی به مقاصد برای شناختن ظرفیت کامل آن‌ها به طور کامل وارد گردشگری می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار