معاون تاکسیرانی و حمل ونقل،بار و کالای شهرداری همدان، گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس کسانی که متقاضی سرویس مدارس هستند می توانند از طریق سامانه سپند اقدام نمایند.
کد خبر: ۶۵۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 09 September 2018
معاون تاکسیرانی و حمل ونقل،بار و کالای شهرداری همدان، گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس کسانی که متقاضی سرویس مدارس هستند می توانند از طریق سامانه سپند اقدام نمایند.
 
به گزارش تابناک همدان، میلاد کریمی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از۳۰۰ نفر از کسانی که در این سامانه ثبت نام کرده اند ، مورد تایید قرار گرفته اند، افزود: افراد بعد از ثبت نام و تقاضا مورد بررسی قرار گرفته بعد از گرفتن تاییدیه به کارتابل سازمان آموزش و پرورش ارسال و بعد از تایید آموزش و پرورش دوباره به سازمان معاونت حمل ونقل ارجاع داده می شوند و پس از گرفتن سو پیشینه و عدم اعتیاد به متقاضیان برچسب سرویس مدارس جهت فعالیت،داده می شود.

وی با بیان اینکه به همه شرکتهای دارای مجوز از معاونت حمل ونقل نیز فراخوان زده ایم، افزود: در حال حاضر ۵ شرکت تاکسی بی سیم ۱۸۳۳،۱۸۱۷،۱۸۲۸ و شرکت تاکسی بی سیم۱۸۲۰ بانوان ، و شرکت شلمچه (جهان نما) دارای مجوز فعالیت از معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل شهرداری هستند که فراخوان را دریافت کرده و در سامانه سپند ثبت نام کرده اند.
 
کریمی در ادامه خطاب به والدین و مدیران مدارس نیز، گفت: از والدین و مدیران مدارس تقاضا داریم از خودروها ی دارای برچسب سرویس مدارس جهت جابه جایی فرزندان و دانش آموزان عزیز استفاده کنند، در غیر این صورت عواقب آن به عهده خود والدین و مدیران خواهد بود.
 
معاونت تاکسیرانی و حمل ونقل و کالای شهرداری همدان، افزود: مدیران مدارس، رانندگان تاکسی و دانش‌آموزان باید برای دسترسی آسان‌تر، اطلاعات خود را در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی به آدرس www.sepand.ir وارد کنند.
 
وی یاد آور شد:خوشبختانه کمبود سرویس مدارس نداریم ولی اکثر سرویسهایی که با مدارس همکاری دارند متاسفانه فاقد مجوز هستند و امسال همه مدارس ملزم شده اند تا از خودروهای دارای برچسب سرویس مدارس استفاده کنند.

کریمی در پایان خاطر نشان ساخت: والدینی که متقاضی سرویس برای فرزندان خود هستند می توانند از طریق سامانه سپند اقدام به تهیه سرویس نمایند. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید تیمورموسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اینجانب یک مینی بوس هیوندا دارم برای همکاری اعلام امادگی مینمایم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار