کد خبر: ۶۵۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ 07 September 2018
افزایش تبلیغات برای رویداد عظیم همدان ۲۰۱۸ باید به یک اولویت در حوزه گردشگری استان تبدیل شود و هماهنگی‌های لازم با آژانس‌های گردشگری و مسافری برای جذب گردشگران خارجی انجام شود.

همدان ۲۰۱۸ نقطه آغاز تبدیل استان به قطب مهم فرهنگی و گردشگری داخلی و خارجی خواهد بود و همچنین نقطه آغاز بهره بردن از فرصت‌ها است و همدان نگاه آسیا را نسبت به خودش متحول خواهد کرد.

جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان همدان نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی، عموم شهروندان استان است، زیرا شکوفایی و رونق اقتصادی با حضور هرچه بیشتر گردشگران خارجی در استان حاصل می‌شود.

دوره‌های آموزش رفتاری برای اقشار مختلف در راستای همدان ۲۰۱۸، استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت تبلیغی و اطلاع‌رسانی رسانه‌های استانی و ملی برای انعکاس هرچه بیشتر برنامه‌های این رویداد از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای همدان ۲۰۱۸ می‌توان انجام داد.

محمود رضا عراقی معاون عمرانی استاندار همدان گفت:

 هنوز می‌توان به راهی که در پیش گرفته بودیم برای بهبود شرایط موجود در حوزه گردشگری ادامه دهیم، بسیاری از بدیهی‌ترین اقدامات لازم برای میزبانی از گردشگران در سال ۲۰۱۸ همچون ایجاد و تقویت زیرساخت‌های مناسب حمل‌ونقل، آموزش برخورد مناسب با گردشگران و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی که در دست رسیدگی قرار گرفت، می‌تواند ادامه داشته باشد.

به گفته وی گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸، به شهر همدان طور دیگری نگاه خواهد کرد و به این مهم می‌توان از تأکیدات دبیر کل مجمع گفت و گو‌های کشور‌های آسیایی در همدان پی برد.

باندیت لیمچون دبیر کل مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا، در زمان برگزاری این کنفرانس از همت و اراده اعضای مجمع برای کمک به گردشگری همدان خبر داده بود. به گفته او همه تلاش‌های این مجمع، تبدیل همدان به مقصد گردشگری آسیا است و این به آن معناست که باید جدی بگیریم همدان ۲۰۱۸ نقطه آغاز بهره بردن از فرصت‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار