امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بابیان اینکه نباید به حرف‌های دروغین دشمن در فضای مجازی اعتنا کرد، گفت: چراکه موجب بی‌اعتمادی به مسئولان می‌شود و وضعیت متشنج می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ 07 September 2018

امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بابیان اینکه نباید به حرف‌های دروغین دشمن در فضای مجازی اعتنا کرد، گفت: چراکه موجب بی‌اعتمادی به مسئولان می‌شود و وضعیت متشنج می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی بیان کرد: مشکلات کشور با توهین و بداخلاقی درست نمی‌شود بلکه باید دولت را کمک کرد.

وی گفت: افرادی که در فضای مجازی با غوغا سالاری و انتشار اخبار نادرست ته دل مردم را خالی می‌کنند به عذاب جهنم گرفتار می‌شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بدبختی جهان را نتیجه نداشتن سرپرست و، ولی دانست و با بیان اینکه معنویت از موضوعاتی است که انسان را در برابر سختی‌ها مقاوم و صبور می‌کند، گفت: در دنیای امروز آمار خودکشی‌های بسیار است تا جایی که بیش از ۱۲۵ هزار دختربچه در آمریکا خودکشی کرده اند.

آیت الله محمدی بااشاره به مشکلات اقتصادی جامعه و بیان اینکه منکر وجود مشکلات و گرانی در کشور نیستیم، گفت: صبر، وحدت و برنامه‌ریزی صحیح مشکلات را حل خواهد کرد.
 
وی بابیان اینکه نباید تنها نیمه خالی لیوان را دید بلکه باید در کنار مشکلات؛ نقاط مثبت را هم دید و آن‌ها را مطرح کرد، گفت: به زودی مشکلات کشور با تدبیر مسئولان حل خواهد شد.

طه محمدی بابیان اینکه نظام سلطه روبروی نظام اسلامی قرار گرفته و درصدد براندازی آن است؛ تلاش برای حفظ جمهوری اسلامی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: دشمن در حال طراحی توطئه شکاف بین مردم و نظام است.

نماینده، ولی فقیه در استان توجه مسئولان برای حل مشکل مردم را خواستار شد و گفت: مردم ایران اسلامی دوران جنگ تحمیلی را با همه سختی‌ها پشت سر گذاشتند و مشکلات امروز بیشتر از زمان جنگ تحمیلی نیست بنابراین از این دوران نیز با سرافرازی عبور خواهیم کرد.

امام جمعه همدان یکی از عیوب بشریت را تعصب دانست و گفت: براساس آیات قرآن کریم، تعصب بر نژادپرستی مقهور و ناپسند است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی بیان کرد: این شهید والامقام بر گردن این نظام و انقلاب و مردم حق بزرگی دارد که باید نسبت به تبیین و تشریح این مهم اقدام شود.
 
طه‌محمدی در پایان با بزرگداشت سالروز شهادت شهدای ۱۷ شهریورماه اظهار کرد: برگزاری این گونه برنامه‌ها در کنار گلزار شهدا کار بسیار خوبی است که باید انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار