معاون اقتصادی‌وتوسعه منابع استاندار همدان با اشاره به جایگاه والا و تجربیات فراوان بازنشسته‌گان، گفت: در مأموریت‌های مسئولین باید از تجربیات بازنشسته‌گان بهره‌مند شویم.
کد خبر: ۶۵۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 09 September 2018
رئیس صندوق بازنشستگان استان همدان از آغاز عملیات اجرایی ساخت خانه امید بازنشستگان در همدان خبردادو گفت: خانه امید تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد.

به‌گزارش ایسنا، روح الله افشار در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان با اشاره به دو وظیفه اصلی این اداره، گفت: برقراری و پرداخت حقوق به موقع بازنشستگان در ۲۷ و ۲۸ هرماه از وظایف اصلی این صندوق است.

وی با اعلام اقدامات انجام شده توسط این صندوق در ۶ ماهه ابتدایی سال‌جاری اظهارکرد: پرداخت وام‌ضروری به ۴ هزار و ۹۱ بازنشسته به ارزش ۴ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد بدون اخذ مدرک، ساخت خانه امید بازنشسته‌گان در استان و سایر شهرستان‌ها، پرداخت هزینه درمانی بازنشسته‌گان به حساب حقوقی آن‌ها، انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف با تخفیف ۳۰ الی ۵۰ درصدی درحوزه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی و سایر حوزه‌ها، انتخاب بازنشسته‌گان نمونه و دعوت از مقامات کشوری برای نخستین بار از اقدامات صورت‌گرفته این صندوق در ۶ ماهه سال‌جاری بوده‌است.

وی دررابطه با ساخت خانه‌امید در استان همدان، افزود: گود برداری خانه‌امید واقع در باغ‌ایرانیان انجام شده و تا ۲۲ بهمن ماه به بهره‌برداری میرسد.

رئیس صندوق بازنشستگان استان همدان، با اشاره به پرداخت هزینه درمانی به حساب حقوقی بازنشسته‌گان، تصریح کرد: از ۱۸ مرداد سال‌جاری هزینه درمانی به حساب حقوقی بازنشسته‌گان واریز شده است.

افشار با اعلام انتخاب ۴۱ بازنشسته نمونه، افزود: ۷ نفر توسط صندوق بازنشسته‌گان به عنوان بازنشسته نمونه انتخاب شده و ۳۴ بازنشسته از دستگاه‌های مختلف آموزش وپروش، اداره کل پست، استانداری، ورزش‌و‌جوانان، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و سایر دستگاه‌ها برگزیده شده اند.

رضا قیاسی در رابطه با توانایی بانوان در انجام مسؤلیت‌های بزرگ، خاطرنشان کرد: در انجام مسؤلیت‌های بزرگ بانوان دقیق‌تر و باوجدان کاری بالاتری نسبت به آقایان قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار