زهرا سعیدی با اشاره به زیبایی‌های دامنه الوند و دهکده توریستی گنج نامه و همچنین غارآکواریوم و دیگر جاذبه‌های طبیعی این خطه از همدان، گفت: با وجود این همه جاذبه و اماکن تاریخی و دیدنی، همدان شایستگی این را دارد که از بهترین‌های گردشگری ایران باشد.
کد خبر: ۶۴۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 19 August 2018
زهرا سعیدی بازیگری را با تئاتر مدرسه، آغاز کرد. فعالیت حرفه‌ای را در سال ۱۳۴۹ با گروه تئاتر شیراز آغاز و پس از آن در سال ۱۳۶۹ به ایفای نقش در سریال‌های تلویزیونی پرداخت.
 
او علاوه بر حضور در تئاتر و تلویزیون، فعالیت خود را در سینما نیز ادامه داد و در سال ۱۳۷۵ اولین فیلم سینمایی خود را تجربه کرد. 

زهرا سعیدی در گفتگو با تابناک همدان، گفت: شهر همدان دارای پتانسیل بالایی در زمینه گردشگری است یعنی می‌تواند پایتخت و مرکز گردشگری باشد.
همدان شایستگی این را دارد که از بهترین‌های گردشگری ایران باشد/مرحوم انتظامی هرگز از ذهن‌ها پاک نخواهدشد/ زهرا سعیدی میهمان دهکده گنج نامه
وی با بیان اینکه همدان قابلیت‌های متعددی در حوزه گردشگری دارد، افزود:باید به وضعیت گردشگری همدان رسیدگی شود و برنامه ریزی دقیقی در این زمینه باید صورت بگیرد.

سعیدی خاطر نشان ساخت: همچنین افراد کار بلد باید وارد حوزه گردشگری همدان شوند تا همدان بتواند آن موفقیتی که باید و شاید را به دست آورد.

وی با اشاره به زیبایی‌های دامنه الوند و دهکده توریستی گنج نامه و همچنین غارآکواریوم و دیگر جاذبه‌های طبیعی این خطه از همدان، گفت: با وجود این همه جاذبه و اماکن تاریخی و دیدنی، همدان شایستگی این را دارد که از بهترین‌های گردشگری ایران باشد.

این هنرمند عرصه سینما و تلویزیون در بخش دیگری از سخنان خود به خاطرات مرحوم انتظامی پرداخت وگفت: در سال ۵۲ زمانی که تازه وارد دنیای بازیگری شده بودم، مرحوم انتظامی به همراه آقای نصیریان هر هفته به شیراز می‌آمدند تا ما را راهنمایی و برای تئاتر سنگلج آماده می‌کردند.

زهرا سعیدی مرحوم انتظامی را فرد بسیار پر جذبه‌ای یاد کرد و افزود: مرحوم عزت الله انتظامی فرد پیگیر، متفاوت و منحصر به فردی بودند که یاد و نام این هنرمند هرگز از ذهن‌ها پاک نخواهد شد.

لازم به ذکر است این هنرمند با سابقه کشورمان بیشتر با بازی در سریال "مریم مقدس" و در نقش مادر ستایش در سریال "ستایش" شناخته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار