دبیر قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن در همدان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته نشان می‌دهد با مقاومت در برابر دشمن می‌توان به پیروزی دست یافت.
کد خبر: ۶۴۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 11 August 2018
دبیر قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن در همدان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته نشان می‌دهد با مقاومت در برابر دشمن می‌توان به پیروزی دست یافت.

به گزارش فارس، حمیدرضا زارعی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: شهید مصطفی احمدی‌روشن روی کاری تمرکز کرد که نیاز کشور بود چنانکه یک میلیون و پانصد هزار نفر سرطانی به رادیودارو نیاز دارند و مصطفی بر نیاز تامین سوخت رادیواکتیو متمرکز شد.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمودند: اگر چند تن مثل احمدی‌روشن داشتیم که برای خودکفایی و نیاز کشور تلاش می‌کردند وضعیت بسیار بهتر بود.

دبیر قرارگاه دانشجویی شهیداحمدی‌روشن در همدان با بیان اینکه این قرارگاه در مورد fatf که در شرف تصویب بود، پیگیری‌هایی انجام داد، افزود: با هوشیاری نمایندگان و شورای نگهبان از تصویب آن جلوگیری شد.

وی گفت: امروز رژیم جنایتکار آمریکا سربازان کت و شلواری را به وزارت خزانه‌داری فرستاده و جنگ اقتصادی را کلید زده که راه حل پیروزی ما ایستادگی در مقابل شیطان بزرگ است.

زارعی ادامه داد: مقام معظم رهبری هفت سال است سال‌ها را اقتصادی نامگذاری می‌کنند که نشان از درایت بالای ایشان دارد، ضمن اینکه اقتصاد مقاومتی در ژاپن، آلمان، کانادا و دیگر کشور‌ها اجرا شده و نتایج بزرگی داشته است.

وی افزود: باید با همکاری نخبگان شبکه فکر برای مقابله با این جنگ ایجاد شود و راه‌حل‌های متناسب مد نظر قرار گیرد.

دبیر قرارگاه دانشجویی شهید احمدی‌روشن در همدان ادامه داد: مالیات بر عایدی سرمایه رونق کسب و کار‌های کوچک و برخورد قاطع با مفسدان در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: از جمله راه‌های دیگر مقابله با جنگ اقتصادی یک نوع مالیات برای نگرفتن و تنظیمی است که راه دلالان و سوداگران را برای کالایی کردن مسکن می‌بندد کالایی که بیش از ۳۵ درصد هزینه خانوار را به خود اختصاص داده و بیش از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار خانه خالی در کشور داریم و هیچ مالیاتی از آن‌ها اخذ نمی‌شود.

زارعی گفت: دو بار این طرح به مجلس رفته و هر بار به دلایل سیاسی کنار رفته است که لازم است مردم از نمایندگان خود در مورد تصویب آن مطالبه کنند.

وی افزود: بازار سکه و دلار ملتهب شده بود که با تغییرات بانک مرکزی و سیاست‌های جدید تا حدی کنترل شده و باید این روند ادامه داشته باشد.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن در همدان گفت: برای ساماندهی بازار باید مشخص شود خریدار سکه کجاست و منبع درآمدی او نیز از کجاست، اگر این کار انجام نشود همچنان برخی در بازار پولی کشور اخلال می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز ما جزو ۱۰ کشور برتر نانو هستیم و در بحث سلول‌های بنیادی رتبه داریم، افزود: ایران از نظر پزشکی از همه کشور‌های منطقه برتر است در حالی که در دوران سابق پزشکان هندی و پاکستانی مردم را درمان می‌کردند امروز ۵۰ هزار متخصص و فوق تخصص داریم.

زارعی تأکید کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مردم بیمه هستند که دوره طاغوت ۳۵ درصد مردم بیمه بودند امروز واکسیناسیون صد درصدی و ریشه‌کنی بسیاری از بیماری‌های واگیردار محقق شده و شاخص امید به زندگی ۷۶ سال رسیده است در حالی که در رژیم قبل ۵۵ سال بود.

وی افزود: همه این‌ها نشان می‌دهد می‌شود با زانو نزدن در برابر شیطان بزرگ و تکیه بر توان جوانان داخل مشکلات را حل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار