معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بابیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمن قرار دارند، گفت: خبرنگاران باید ادبیات رسانه ای طراحی کنند.
کد خبر: ۶۴۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 10 August 2018
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بابیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمن قرار دارند، گفت: خبرنگاران باید ادبیات رسانه ای طراحی کنند.

به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدی در همایش خبرنگاران بسیجی استان همدان عنوان کرد: خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمن قرار دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود سلاح های دشمن را یک به یک نابود و دشمن را ناکارآمد کرد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران ظرفیت های دشمن خنثی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در ادامه بابیان اینکه آمریکا زمانی به لحاظ اقتصادی دنیا را می بلعید اما اکنون به دست و پای بقیه افتاده است، گفت: دشمن تلاش‌های زیادی علیه انقلاب کرده ولی در اجرای نقشه‌های خود ناکام مانده است.

سردار نقدی خطاب به خبرنگاران با بیان اینکه در جنگ دنباله رو نباشید بلکه ادبیات رسانه ای طراحی کنید، گفت: گاهی تلویزیون فیلمی را نشان می دهد که در آن هزاران نفر علیه سیاست های آمریکا اعتراض کرده اند آن وقت در رسانه از عبارت صدها نفر استفاده می شود تا ذهن منحرف شود و مابقی رسانه ها نیز همان عبارت صدها نفر را بدون اینکه متوجه سیل جمعیتی باشند بکار می برند که این همان دنباله روی اشتباه است.

وی با بیان اینکه غرب واژه سازی هایی صورت می دهد که از جمله آن حجاب اجباری یا ازدواج سفید است، گفت: نباید دنباله رو این حرکت ها بود و با تکرار واژه های ساخته شده به دشمن در رسیدن به هدفش کمک کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه باید خلاق باشیم و ادبیات رسانه ای طراحی کنیم، ادامه داد: دشمن توان خود را از دست داده و تنها به ستون رسانه تکیه داده و با غوغای رسانه ای پیش می رود.

سردار نقدی در ادامه بابیان اینکه آمریکا بارها عنوان کرده که اقتصاد بر روی خدمات می چرخد و نه تولید و بر همین اساس مخالف حمایت از تولید داخلی است، گفت: امروز آمریکایی ها هیچ حرف جدیدی در دنیا ندارند.

وی با بیان اینکه باید نقطه ضعف ها را کشف کرده و خود را دریابیم، گفت: رسانه های بیگانه سعی در واقعی جلوه دادن غیرواقعیت ها دارند که باید هوشیار بود.

گفتنی است پیش از این برنامه معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با حضور در منزل شهیدان دیباج از خانواده این شهدا دلجویی کرد.

در این بازدید بردار شهیدان دیباج به معرفی برادران شهید خود پرداخت و در ادامه آلبومی از عکس‌ها و اسناد به دست آمده از ساواک شامل انواع شکنجه‌ها، نوع دستگیری و نحوه به شهادت رسیدن شهیدان دیباج را که به صورت آلبومی گردآوری شده بود در اختیار سردار نقدی و مسئولان قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار