معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه دوم کشور در جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس ریاضی توسط معلم همدانی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 08 August 2018
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه دوم کشور در جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس ریاضی توسط معلم همدانی خبر داد.

به گزارش فارس، عباس احمدی‌مقیم اظهار کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه کشوری جشنواره الگو‌های تدریس برتر دوره دوم متوسطه، همکار فرهنگی معصومه ارجمندیان، دبیر ریاضی شاغل در ناحیه ۲ همدان موفق به کسب رتبه دوم کشور شد. 

وی با بیان اینکه این همکار فرهنگی پرتلاش در بخش حضوری چهاردهمین جشنواره الگو‌های تدریس برتر در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ شرکت کرده بود، افزود: خوشبختانه معلمان موفق و پرتلاشی در مجموعه آموزش و پرورش همدان وجود دارد که توانستند در بخش‌های مختلف بدرخشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به ضرورت افزایش توان تخصصی کارکنان، گفت: معلمان در عصر حاضر باید خود را با تغییر و تحولات امروزی هماهنگ سازند و نیاز دانش‌آموزان را بشناسند و اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.

وی آشنایی با فناوری‌های آموزشی، شناخت استانداردها، استفاده از روش‌های تدریس نوین و شرکت در دوره‌های ضمن خدمت را از مهمترین عوامل موفقیت معلمان برشمرد و گفت: در صدر این موارد مسأله تربیت متناسب با سند تحول بنیادین بسیار راهگشاست.

احمدی‌مقیم با بیان اینکه آینده پژوهی در آموزش و پرورش با افزایش دانش و تخصص حرفه‌ای معلمان شکل خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: به هر میزان معلمان ماهرتر باشند، دانش‌آموزان ما توانمندتر و خلاق‌تر خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار