استاندار همدان گفت: مشکل امروز اساسی کشور و استان اشتغال است و نباید این طرح‌ها بدون نتیجه رها شوند.
کد خبر: ۶۴۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 08 August 2018
استاندار همدان گفت: مشکل امروز اساسی کشور و استان اشتغال است و نباید این طرح‌ها بدون نتیجه رها شوند.

به گزارش تسنیم، محمد ناصر نیک بخت در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، اظهار داشت: بانک‌ها تا ابلاغ مصوبه بند "و" قانون، اقدامی انجام ندهند چراکه قرار است سود و جریمه دیرکرد بخشیده شود، بنابراین تا ابلاغ این مصوبه نسبت به بدهی‌های واحد‌های تولیدی هیچ اقدامی نکنند.

وی با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات این قشر پرتلاش، ابراز کرد: رسانه‌ها باید با محور قراردادن صداقت، در بهبود و توسعه کشور، شفاف‌سازی تصمیمات و مبارزه با فساد تأثیر لازم را داشته باشند.

استاندار همدان به برگزاری جلسه مرتبط با رویداد همدان ۲۰۱۸ با حضور معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرا در همدان خبر داد و گفت: دستورات بسیار موثری به دستگاه‌ها توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.

نیک بخت با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور همزمان با برگزاری اجلاس پایتخت گردشگری آسیا در همدان حضور خواهند یافت، ابراز کرد: تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این رویداد با شکوه را متناسب با نام بزرگ همدان و ایران برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه باید صدا و سیما تبلیغات این رویداد گردشگری را در داخل و خارج کشور شروع کند، ابراز کرد: این نشست نشان می‌دهد که ایران منزوی نمی‌شود و در این رویداد بسیاری از کشور‌های آسایی در همدان گردهم می‌آیند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه باید مشکلات عدم جذب اعتبارات اشتغال فراگیر استان به کشور اعلام شود، گفت: فرماندار همدان باید نسبت به حل مشکلات شرکت شیشه همدان و شهرک چوب جورقان اقدام کند.

نیک بخت با بیان‌اینکه نباید در وعده هایمان خلف وعده کنیم، ابراز کرد: اعتماد مردم پشتوانه ما است و هرچه داریم از اعتماد مردم است بنابراین نباید کاری کنیم که مردم نسبت به ما بی‌اعتماد شوند.

وی با اشاره به اینکه حوزه اقتصادی استانداری باید درخصوص طرح‌های صنعتی و تولیدی مرکز استان پاسخگو باشد، تصریح کرد: مشکل امروز اساسی کشور و استان اشتغال است و نباید این طرح‌ها بدون نتیجه رها شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار