رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی همدان گفت: در بازار لوازم خانگی قیمت‌ها به ثبات رسیده و رکود بر بازار سایه افکنده است.
کد خبر: ۶۴۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 08 August 2018
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی همدان گفت: در بازار لوازم خانگی قیمت‌ها به ثبات رسیده و رکود بر بازار سایه افکنده است.

به گزارش تسنیم، عبدالرضا خانجانی اظهار داشت: هیچ گونه کمبودی در بازار لوازم خانگی وجود ندارد و همه کالا‌های خانگی به وفور در بازار موجود است.

وی با بیان‌اینکه در ماه‌های گذشته شاهد افزایش قیمت کالا‌های خانگی بودیم، ابراز کرد: دو هفته‌ای است که قیمت‌ها به ثبات رسیده و هیچ‌گونه افزایشی نداشته است، اما بازار در حالت رکود به سر می‌برد.

هیچ مورد احتکاری یافت نشده است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی همدان با بیان‌اینکه نظارت‌های ما بر بازار لوازم خانگی تشدید یافته است، گفت: خوشبختانه تا کنون هیچ‌گونه احتکاری توسط فروشندگان یافت نشده است.

خانجانی در پاسخ به اینکه چرا قسمتی از فروشگاه‌های لوازم خانگی خالی است تصریح کرد: برند شاپ‌ها و فروشگاه‌های تک محصولی تا حدودی با کمبود کالا مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه فروشندگان ملزم به نصب قیمت بر روی کالاهایشان هستند، گفت: با فروشندگان متخلف برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی همدان ابراز کرد: کالا‌های ایرانی و خارجی همگی به میزان کافی در بازار موجود است، اما در دو کالای یخچال ساید بای ساید و ماشین ظرفشویی با کمبود مواجه‌ایم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار