نماینده، ولی فقیه در همدان گفت: متأسفانه امروز ما به‌دلیل غرب‌زدگی فتیله تعظیم شعائر اسلامی در جامعه را پایین کشیده‌ایم به همین دلیل اثری از آن‌ها در جامعه نمی‌بینیم.
کد خبر: ۶۴۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 08 August 2018
نماینده، ولی فقیه در همدان گفت: متأسفانه امروز ما به‌دلیل غرب‌زدگی فتیله تعظیم شعائر اسلامی در جامعه را پایین کشیده‌ایم به همین دلیل اثری از آن‌ها در جامعه نمی‌بینیم.


 به گزارش تسنیم، آیت‌الله طه محمدی در شورای معاونین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: بسیاری از ما مسئولان، ارزش و اوج کاری را که به‌عهده ما گذاشتند نمی‌دانیم به همین دلیل نیز با مسئولیت خود بخش‌نامه‌ای برخورد کرده و نتیجه‌ای نیز نمی‌گیریم.

وی با ابراز اینکه اگر فردی متوجه ارزش مسئولیتی که پذیرفته است بشود آن وقت آن چیزی که در دفاع مقدس روی داد رخ می‌دهد گفت: به‌دلیل ناآگاه بودن از ارزش مسئولیت‌ها است که مثلاً یک معلم در جامعه ما از کار خود، مشکلاتش و اینکه چرا حقوقش کمتر از دیگر مشاغل است گلایه‌مند می‌شود درحالی که شغل معلمی نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند بوده و جایگاه والایی دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه به برخی مسئولیت‌ها مانند خدمت در بنیاد شهید، کمیته امداد، بهزیستی، و طلبگی نباید به‌دید شغل نگریست ابراز کرد: ما افراد عموماً ارزش و جایگاه کار خود را نمی‌دانیم درحالی که نیمی از دین هر فرد را صبر و نیم دیگر آن را نیز شکرگزاری تشکیل داده است.

وی با تشریح نقش شعایر دینی در حفظ جامعه گفت: از بهترین نمود‌های شعایر اسلام در جامعه، اذان گفتن است، عملی که روزی ما در خانه خود به آن عمل می‌کردیم، اما امروز اذان گفتن را عار می‌دانیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فریضه حج به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شعایر دینی در جهان ابراز کرد: متأسفانه امروز ما به‌دلیل غرب‌زدگی فتیله تعظیم شعایر اسلامی در جامعه را پایین کشیده‌ایم به همین دلیل اثری از آن‌ها در جامعه نمی‌بینیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز تعظیم شعایر در جامعه مورد غفلت واقع شده است اضافه کرد: دلیل مخالفت کشور‌های غربی با موضوع حجاب به این دلیل است که این پوشش از شعایر دین اسلام به‌شمار می‌آید که اثرگذاری آن بیش از بمب اتم است.

محمدی با تبیین نقش عید غدیر در جامعه و لزوم گرامیداشت هرچه بیشتر این روز بین مردم گفت: متأسفانه در طول این سال‌ها ما برای گرامیداشت این روز اقدام ویژه‌ای انجام نداده‌ایم درحالی که سال گذشته مسیحیان به‌مناسبت تولد حضرت مسیح (ع) یک میلیارد کارت تبریک برای یکدیگر ارسال کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار