معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همدان از شرکت ۸۰ نفر از دانش‌آموزان و مربیان در دوره‌های آموزشی تشکیلاتی «طلایه‌داران فردا» در استان خبر داد و گفت: در حوزه سرگذشت‌پژوهی زنان مجاهد مسلمان نیز در دو سال متوالی توانستیم رتبه برتر کشور را کسب کنیم.
کد خبر: ۶۴۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 08 August 2018
معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همدان از شرکت ۸۰ نفر از دانش‌آموزان و مربیان در دوره‌های آموزشی تشکیلاتی «طلایه‌داران فردا» در استان خبر داد و گفت: در حوزه سرگذشت‌پژوهی زنان مجاهد مسلمان نیز در دو سال متوالی توانستیم رتبه برتر کشور را کسب کنیم.

به گزارش فارس ، طاهره خلیلی در آیین اختتامیه آموزشی تشکیلاتی طلایه‌داران در اردوگاه ابوذر اظهار کرد: اردوی تشکیلاتی آموزشی تحت عنوان «طلایه‌داران فردا» همه ساله با هدف آموزش تشکیلات به طلایه‌داران توسط دانش آموزان مسوول مدارس متوسط دوم استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش طلایه‌داران در سطح ملی در استان‌های کشور برگزار می‌شود، افزود: مرحله نخست این اردو در تابستان و مرحله بعدی آن آبان‌ماه امسال طی دو روز در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان همدان ادامه داد: در این برنامه دو روز سعی شده هر آنچه یک مسوول انجمن در یک دبیرستان دخترانه نیاز دارد مورد آموزش توسط مربیان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها به صورت خلاصه و مهارتی است، گفت: در مبحث مهارت‌های ارتباطی سعی شده آموزش‌ها به صورت ارتباط فردی و گروهی برای دانش‌آموزان باشد.

خلیلی با بیان اینکه سواد رسانه‌ای، نحوه تبلیغات در فضای مجازی، کلیپ‌سازی، ساخت استیکر و... از موضوعاتی است که در این دوره آموزش داده شده است، خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی سعی شده تکالیف عملی به این دانش‌آموزان داده شود تا مراحل مختلف عملی را بتوانند در مدارس با موفقیت پشت سر بگذرانند و این آموزش‌ها بیشتر برای پرورش شخصیت دانش‌آموزان به وی‍ژه روحیات دخترانه آن‌ها برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری این دوره فعال کردن بخش انجمن‌های اسلامی در مدارس است، بیان کرد: نحوه هیأت‌داری نیز موضوعی است که سعی شده به منظور تشکیل هیأت امنا در مدارس دخترانه در این دوره آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان همدان اضافه کرد: در مجموع ۸۰ نفر در این اردو شرکت کردند که از این تعداد ۶۵ نفر به عنوان مسوول انجمن‌های مدارس شهرستان‌های همدان، نهاوند، بهار، اسدآباد و کبودراهنگ هستند.

وی با اشاره به اینکه این اردو‌ها هر ساله در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مبحث یادواره‌ها، یادواره‌ای با عنوان «لشکر فرشتگان» و با هدف طرح سرگذشت‌پژوهی زنان مجاهد مسلمان برگزار می‌شود که در دو سال متوالی توانستیم رتبه برتر را در کشور کسب کنیم.

خلیلی در خصوص برگزاری نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در همدان نیز افزود: نخستین رتبه کشوری نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در کشور به استان همدان تعلق یافته و در جشنواره انجمن برتر نیز رتبه کشوری از آن این استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار