مسئول دبیرخانه نظارت و بازرسی اتاق اصناف همدان گفت: آمار تخلفات اصناف در تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۴۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 07 August 2018
مسئول دبیرخانه نظارت و بازرسی اتاق اصناف همدان گفت: آمار تخلفات اصناف در تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، رها قدیمی اظهار داشت: در تیر ماه امسال ۶۶۲ پیام از سامانه ۱۰۰۰۱۲۷ اتاق اصناف دریافت شده که از این تعداد ۳۰۴ پیام مربوط به گزارش تخلف، ۴۰ پیام رضایت، ۲۵ پیام مربوط به گزارشات شهرستان‌ها و مابقی پیام‌های نامربوط بوده است.

وی تصریح کرد: در تیر ماه امسال سه هزار و ۸۷۵ مورد بازرسی توسط بازرسان اتاق اصناف شده و ۲۴۱ مورد پرونده تخلف به تعذیرات ارسال شده است.

مسئول سامانه ۱۰۰۰۱۲۷ اتاق اصناف همدان افزود: در تیر ماه امسال ۴۵۰ مورد شکایت حضوری و پیامکی به اتاق اصناف ارسال شده که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

قدیمی تصریح کرد: در تیر ماه سال گذشته ۹۱۶ مورد گزارش از سامانه ۱۰۰۰۱۲۷ اتاق اصناف دریافت شده که ۵۰۳ مورد از پیام‌های دریافتی مربوط به گزارش تخلفات، ۱۷۸ پیامک اعلام رضایتمندی از عملکرد و ۷۶ مورد نیز مربوط به شکایت شهرستان‌ها بوده است.

وی ابراز کرد: در تیر ماه سال گذشته ۶۱ پرونده تخلف به تعذیرات ارسال شده و در مجموع سه هزار و ۸۷۴ مورد نیز بازرسی از صنوف مختلف به عمل آمده است.

مسئول دبیرخانه نظارت و بازرسی اتاق اصناف همدان با بیان‌اینکه امسال وضعیت رسیدگی به شکایات در شهرستان‌ها بهتر است، ابراز کرد: بنابراین تعداد تخلفات شهرستانی که گزارش می‌شد نیز کاهش یافته است.

قدیمی گفت: بیشتر گزارش‌های تخلف مربوط به گران فروشی، کم فروشی و عدم تحویل کالا متناسب با انتظار مشتریان، بوده است.

وی افزود: مردم هنگام مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موضوع تخلف را به سامانه ۱۰۰۰۱۲۷ پیامک کنند تا در کمتر از ۲۴ ساعت با آن‌ها تماس گرفته و به گزارش تخلف آن‌ها رسیدگی شود.

مسئول دبیرخانه نظارت و بازرسی اتاق اصناف همدان با بیان‌اینکه مردم از عملکرد سامانه ۱۰۰۰۱۲۷ رضایتمندند، تصریح کرد: روزانه ۳۰ الی ۳۵ پیامک به این سامانه ارسال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار