رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تیم پاس همدان برای حضور در لیگ دسته دوم نیازمند تسویه بدهی‌های خود به طلبکاران است.
کد خبر: ۶۴۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 07 August 2018
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تیم پاس همدان برای حضور در لیگ دسته دوم نیازمند تسویه بدهی‌های خود به طلبکاران است.

به گزارش فارس، سعید فتاحی با اشاره به حضور تیم پاس در لیگ دسته دوم، اظهار کرد: از نظر ما تیم پاس هنوز در لیگ دسته سوم حضور دارد و برای شرکت در لیگ دسته دوم نیازمند طی فرایند خود است.

وی ادامه داد: طبق قانونی که هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال کشور آن را ابلاغ کرده است، تیم‌های بدهکار باید قبل از شروع مسابقات لیگ‌های مختلف باید بخشی از دیون خود را تسویه کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال بیان کرد: قطعاً تیم پاس همدان نیز از این قاعده مستثنی نیست و این تیم باید قبل از شروع اولین بازی در لیگ دو از میزان بدهی‎های خود بکاهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مدیریت فعلی بدهی‎های پاس را بر گردن نمی‌گیرد، افزود: امتیاز خریداری شده برای فوتبال همدان در لیگ دسته دوم اگر قرار باشد به نام پاس راهی مسابقات شود، تمام بدهی‌‎های گذشته آن متوجه مدیریت فعلی خواهد و مشمول قانون پرداخت بدهی خواهد بود.

فتاحی خاطرنشان کرد: تیم پاس باید حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد از بدهی‌های خودش را تسویه کند تا شرایط حضور در مسابقات را داشته باشد.

وی اضافه کرد: امیدواریم این کار به روز‌های آخر کشیده نشود و قبل از اینکه دیر شود، تیم پاس شروع به جمع‌آوری تسویه به میزان فوق را انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار