فرمانده انتظامی استان همدان با تبریک سالروز تأسیس جهاددانشگاهی گفت: این نهاد انقلابی با هدف توسعه و اعتلای فرهنگ اسلامی در فضای علمی کشور در سال ۵۹ به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد.
کد خبر: ۶۴۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 07 August 2018
فرمانده انتظامی استان همدان با تبریک سالروز تأسیس جهاددانشگاهی گفت: این نهاد انقلابی با هدف توسعه و اعتلای فرهنگ اسلامی در فضای علمی کشور در سال ۵۹ به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد.

به گزارش ایسنا، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و وجود مظاهر فرهنگ طاغوتی در فضا‌های علمی به ویژه دانشگاه‌ها، نیاز تشکیل نهاد جهاددانشگاهی با هدف هدایت فعالیت‌های علمی کشور در راستای آرمان‌های انقلاب پیش از پیش احساس می‌شد.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل جهاددانشگاهی در توسعه و اعتلای فرهنگ اسلامی در فضا‌های علمی بیان کرد: جهاددانشگاهی رابط میان دانشگاه و بخش‌های مختلف از قبیل: خدمات، صنعت و ... است که خوشبختانه در سایه تلاش‌های این نهاد در سال‌های اخیر شاهد گسترش تحقیقات و شکوفایی روحیه پژوهش و گسترش طرح‌های کاربردی در حوزه‌های صنعتی از طریق پیوند با مراکز علمی و تحقیقاتی هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به تلاش‌های جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگ و توسعه امور فرهنگی در کشور خاطرنشان کرد: اقدامات این بخش چشمگیر و قابل تقدیر است که در این زمینه جهاددانشگاهی فعالیت‌های خوبی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی با اشاره به تعامل خوب و هدفمند جهاددانشگاهی همدان با نیروی انتظامی در استان تصریح کرد: تعامل این نهاد با نیروی انتظامی در راستای آگاه‌سازی و ارتقای فرهنگ خودکنترلی در بین دانشجویان در سایه اقدامات فرهنگی از قبیل: برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و ... گامی موثر در حوزه پیشگیری از جرائم تلقی می‌شود که امیدواریم شاهد گسترش این تعاملات در آینده باشیم.

کامرانی‌صالح در پایان با تبریک ۱۶ مرداد سالروز تشکیل جهاددانشگاهی به کارکنان این نهاد انقلابی، از خداوند متعال برای این نهاد انقلابی سلامتی و توفیق روزافزون و دستیابی به قله‌های علم و فناوری را برای آنان مسألت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار