مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان به کمبود و گرانی کاغذ اشاره کرد و گفت: روزنامه‌ها و نشریات استان همدان در آستانه تعطیلی هستند.
کد خبر: ۶۴۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 07 August 2018

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان به کمبود و گرانی کاغذ اشاره کرد و گفت: روزنامه‌ها و نشریات استان همدان در آستانه تعطیلی هستند.

به گزارش مهر، مهرداد حمزه در جمع خبرنگاران بااشاره به کمبود و گرانی کاغذ، عنوان کرد: باید تدبیری برای این موضوع اندیشیده شود.

وی بابیان اینکه مدیران باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند، گفت: درصورت عدم رفع این مشکل نشریات مجبور به انتشار مطالب خود در ۴ صفحه خواهند بود و به طور حتم در برخی روز‌های هفته نیز انتشار روزنامه‌ها دچار مشکل می‌شود.

حمزه با بیان اینکه مدیران همدان به مدیران شهری با عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باید مانع از بروز مشکل جدی در عرصه انتشار مطبوعات شوند، گفت: همدان پایلوت چاپ ۱۲۰ نشریه غرب کشور است و در صورت عدم حل مشکل کاغذ این نشریات با مشکل روبرو خواهند شد.

وی بابیان اینکه روزنامه‌ها و نشریات چاپی بخش خصوصی با شرایط بسیار سختی روبه‌رو هستند، عنوان کرد: اعضای خانه مطبوعات به همراه مدیران مسئول ۳ روزنامه مطرح استان همدان طی جلسه‌ای با مدیر کل ارشاد، پیگیری‌هایی از سوی این مجموعه در راستای رفع این مشکل انجام داده اند، اما کافی نخواهد بود.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان همدان بابیان اینکه روزنامه‌ها در حال حاضر حداقل در ۸ صفحه چاپ می‌شود، عنوان کرد: کاهش چاپ روزنامه و نشریات و یا کاهش تعداد صفحات چاپی، کاهش نیرو انسانی را در این حوزه همراه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار