سردار کامرانی صالح در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ که با حضور مدیران و مسئولان انتظامی و نظامی و ادارات کبودراهنگ‌ برگزار شد،گفت: پلیس پاشنه کشیده و همیشه آماده خدمت و تامین امنیت که عنصر اصلی هر جامعه‌ای است با اقتدار حرکت می‌کند و پلیس باید همیشه هوشمندانه، حرفه‌ای و منعطف عمل نماید.
کد خبر: ۶۴۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 06 August 2018

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کبودراهنگ که با حضور مدیران و مسئولان انتظامی و نظامی و ادارات در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ‌برگزار شد، عنوان کرد: پلیس پاشنه کشیده و همیشه آماده خدمت و تامین امنیت که عنصر اصلی هر جامعه‌ای است با اقتدار حرکت می‌کند پلیس باید همیشه هوشمندانه، حرفه‌ای و منعطف عمل نماید.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، سردار کامرانی صالح با اشاره به اتفاقات اخیر در سطح کشور عنوان کرد: مطالبات مردم بحق است، اما مردم باید بدانند شیطان بزرگ درصدد سواستفاده می‌باشد ما سختی‌ها را متحمل می‌شویم، ولی به آنان لبیک نمی‌گوییم.

سردار کامرانی صالح افزود: با تفکر بسیجی باید وارد میدان شد باید داخل مردم رفت اجازه ندهیم ناآگاهانه یا آگاهانه افرادی از این موقعیت سواستفاده کنند بایدجلوگیری کرد دشمن میخواهد مردم را از جامعه بگیرد بر تک تک ما واجب است که وارد شویم تلاش و حضور و مجاهدت‌های هر کس باید در حوزه خود جهادی گونه باشد.
 
دشمن برای نا امنی کشور هزینه می کند

وی افزود: حوزه اقتصادی و حوزه تهاجم فرهنگی میخواهد امنیت را از ما بگیرد ما مدیون خون شهدا هستیم دشمن بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده تا جامعه ما را متشنج کند ایجاد امنیت مختص یک ارگان نیست همه سهیم هستیم خیرین امنیت ساز هم درکنارمان داریم.

کامرانی صالح بیان داشت: اطلاع رسانی و اگاه سازی در بین مردم بیش از ۶۰ درصد جرایم را کاهش می‌دهد سال گذشته در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی که انجام شده بود ۴۰۰ هزار فقره تماس تلفنی از طرف مردم داشتیم که اقدام شد.
 
فضای مجازی میدان تاخت و تاز دشمن شده است

وی گفت: در فضای مجازی عملیات روانی انجام می‌دهند دشمن در فضای مجازی تاخت و تاز می کند حواسمان بایدجمع باشد حوزه فضای مجازی را باید مدیریت کرد و با آگاه سازی  درست در همه عرصه‌ها و با روحیه جهادی و بسیجی بتوانیم از این مقطع زمانی عبور کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار