نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید حضور چهره‌های تاثیرگذار در رویداد «همدان ۲۰۱۸» برنامه ریزی شود.
کد خبر: ۶۳۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 05 August 2018
 نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید حضور چهره‌های تاثیرگذار در رویداد «همدان ۲۰۱۸» برنامه ریزی شود.

به گزارش مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه هماهنگی رویداد همدان ۲۰۱۸ گفت: باید در رویداد ۲۰۱۸ نقش کلیدی همدان به عنوان تاریخ و تمدن ایران زمین به صورت ویژه موردتوجه قرارگیرد، زیرا همدان تنها شهر زنده و پویا در جهان است که ۳۰۰۰ سال قدمت دارد.

وی گفت: همدان در سطح ملی نیز با توجه به تاریخ کهن فرهنگی به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در بین شهر‌هایی که داعیه این عنوان را داشته اند، با مدارک محکم در شورای فرهنگی کشور انتخاب شده است.

وی تاکید کرد: باید از این عنوان حراست شود و همدان را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران به جهان معرفی کنیم چراکه کمتر شهری وجود دارد که در کنار جاذبه‌های کهن تاریخی و فرهنگی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوانی برخوردار باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید تلاش کنیم میهمانان رویداد‌ها در سطح بالا دعوت شوند، زیرا حضور چهره‌های تاثیر گذار می‌تواند توجه رسانه‌ها را در سطح ملی وبین المللی به همدان جلب کند که در تحقق اهداف این برنامه‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان داشت: در این رویداد مهم حضور وزرا و میهمانان خارجی باید با برنامه ریزی دقیق تعریف شده و هدفمند ظرفیت‌های جدیدی را برای همدان ایجاد کند.

حاجی بابایی از تلاش استاندار همدان برای معرفی همدان و کمک به توسعه استان تقدیر کرد و گفت: باید مدیران همدان این فرصت ارزشمند را مغتنم بشمارند و از این ظرفیت حداکثر بهره برداری را برای توسعه فرهنگی، اقتصادی واجتماعی همدان داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار