سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از بهره‌برداری و آغاز به کار دو مجتمع خدماتی ـ. رفاهی بین راهی همزمان با هفته دولت در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 04 August 2018
سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از بهره‌برداری و آغاز به کار دو مجتمع خدماتی ـ. رفاهی بین راهی همزمان با هفته دولت در استان همدان خبر داد.

به گزارش فارس، مصطفی پناهنده ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی در محور‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: همه محور‌های اصلی و شریانی استان دارای مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هستند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان فعالیت می‌کنند، افزود: ۶ مجتمع خدماتی رفاهی نیز در استان در حال ساخت است که از این تعداد دو مجتمع هفته دولت افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: مجتمع قبادی در محور همدان ـ. کرمانشاه و مجتمع ایران زمین در محور همدان ـ. رزن، مجتمع‌های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.

وی یادآور شد: مجتمع قبادی با ۳۸ میلیارد ریال آورده شخصی و ۳ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه دولتی و مجتمع ایران زمین نیز با ۳۵ میلیارد ریال آورده شخصی و ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه دولتی احداث شده است.

پناهنده بیان کرد: هر دو مجتمع دارای امکاناتی شامل رستوران، سرویس بهداشتی، نمازخانه، کارواش، تعمیرگاه، فروشگاه و جایگاه گازوئیل و بنزین هستند که مجتمع خدماتی ـ. رفاهی قبادی برای ۱۵ نفر و مجتمع ایران زمین برای ۱۸ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

وی در ادامه به صدور ۶۸ موافقت اصولی احداث مجتمع خدماتی ـ. رفاهی بین راهی در استان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد مجتمع در حال گرفتن پروانه ساخت و اقدامات اولیه هستند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اهمیت و ضرورت تجهیرات این مجتمع‌ها یادآور شد: مجتمع‌های خدمات رفاهی ـ. جاده‌ای باید متناسب با نیاز و رعایت اصل رفاه مسافران احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: آرامش راننده و مسافر، امنیت، وجود خدمات مناسب، استراحت مسافران و رسیدگی به مسائل فنی خودرو از جمله مزایای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار