امسال هیت فوتبال استان همدان با برنامه‌های منظم تری کار خود را شروع کرد و برای اولین بار طی چند سال گذشته مسابقات پایه در فصل تعطیلات تابستان برگزار می‌شود
کد خبر: ۶۳۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 01 August 2018

امسال هیت فوتبال استان همدان با برنامه‌های منظم تری کار خود را شروع کرد و برای اولین بار طی چند سال گذشته مسابقات پایه در فصل تعطیلات تابستان برگزار می‌شود.استارت فوتبال پایه استان زده شد

 
به گزارش تابناک همدان از نهاوند، دبیر هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به زود شروع شدن مسابقات فوتبال پایه گفت: خوشبختانه در سال ۹۷ نظم و مقررات در هیئت فوتبال حاکم شده و اصلا قرار بر این شد که هر تیمی در زمان مقرر شده مدارک را تحویل هیئت فوتبال داده و در غیر این صورت آن تیم از مسابقات کنار گذاشته خواهد شد.

مهدی بوجاریان با بیا اینکه امسال هیئت فوتبال با اقتدار بیشتری وارد میدان خواهد شد،خاطر نشان ساخت: ما هر ساله به خاطر بی نظمی باشگاه‌ها مسابقات با تاخیر برگزار و بازی‌ها به فصل مدارس کشیده می‌شد، اما امسال توانستیم با نظم بهتری مسابقات را آغاز کنیم.

وی با اشاره به رده سنی مسابقات نونهالان و نوجوانان که در حال برگزاری است،گفت: در هفته‌های آینده هم مسابقات جوانان کلید خواهد خورد و امسال مسابقات بعد از چند سال در تابستان شروع شده و این حاصل تلاش و برنامه ریزی رییس هیت فوتبال و کمیته‌های مختلف هیت استان است.
 
بوجاریان حضور داور بین المللی علیرضا فغانی را در استان  غنیمت شمرد و افزود: با دعوت مستقیم ریاست کمیته داوران استان، علیرضا فغانی برای آموزش داوران و ناظران مسابقات دراستان حضور یافت و خوشبختانه با استقبال خوبی نیز برخوردار شد.

وی با بیان اینکه علیرضا فغانی بعد از درخشش در جام جهانی و حضور ایشان در استان یک موفقیت برای هیئت فوتبال بود و این نشان از برنامه ریزی خوب استان دارد.

بوجاریان در پایان گفت: باید بگویم قدر دان مدیریت خوب عباس صوفی در راس هیئت فوتبال استان همدان هستیم واقعا این جوان با درایت و پرتلاش برنامه‌های بسیار خوبی برای موفقیت کل فوتبال استان دارد و بیاییم در کنار هم فوتبال استان همدان را به جایگاه واقعی خود برسانیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار