امام جمعه صومعه سرا در نماز عید فطر:
خبرگزاری تسنیم: امام جمعه صومعه سرا در خطبه های نماز عید فطر رسیدن به یک بیانیه مشترک در وین را حرکتی در خور تقدیر عنوان کرد و گفت: در این برهه زمانی وظیفه مجلس شورای اسلامی در مطالعه دقیق جزییات متن توافق بسیار خطیر است.
کد خبر: ۶۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 19 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از صومعه سرا، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی در خطبه های نماز عید فطر ضمن بیان اینکه جمع‌بندی نهایی مذاکرات با 1+5 به معنی اعتماد داشتن به آمریکا نیست اظهار داشت: ملت ایران با یک جمع‌بندی نهایی دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارد.
وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید تلاش کنند راه‌های فرار از مسئولیت و جمع‌بندی نهایی مذاکرات هسته‌ای را از سوی کشورهای 1+5 ببندند افزود: طرف مقابل کشور ما دارای سابقه بدی در وفای به عهد و انجام توافق است.
صدیقی مردم را حامی و پشتیبان اصلی دولت عنوان کرد و گفت: ما با حمایت از دولت در مسیر زنده نگه داشتن آرمان‌های شهدا گام بر می‌داریم و نباید عده ای تصور کنند یک توافق اولیه که سرانجام آن مشخص نیست باعث می شود ملت دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر می‌دارند.
خطیب نماز عید فطر صومعه سرا رسیدن به یک بیانیه مشترک در وین را حرکتی در خور تقدیر عنوان کرد و افزود: در این برهه زمانی وظیفه مجلس شورای اسلامی در مطالعه دقیق جزییات متن توافق اولیه وین بسیار خطیر است و نباید عده‌ای توقع داشته باشند که مجلس شورای اسلامی بدون دقت نظر در توافق آن را به تصویب برساند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار