امام جمعه ساوجبلاغ:
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: مقاومت ملت ایران و نیروهای مومن نظام سبب شد تا دانش بومی و صلح آمیز هسته ای ایران پس از سال ها در مذاکراتی نفس گیر در جهان به رسمیت شناخته شود.
کد خبر: ۶۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 18 July 2015
حجت الاسلام محمد تقی ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ، افزود: با توافق انجام شده در این مذاکره قطعا با برداشتن تحریم ها، فصل جدیدی از رشد و پیشرفت اقتصادی کشور را شاهد خواهیم بود.
وی اظهار کرد: در حقیقت پیروزی اسلامی با این پیروزی بزرگ در مذاکرات گروه 1+5 به قله هدف می رسد که اگر آن را اجرا کنند منافع انقلاب اسلامی تامین تر می شود.
وی بیان کرد: اگر این توافق را اجرا نکنند، اعتبار آنها در جهان زیر سوال می رود، پس در هر صورت برد با جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل است که مردم ایران از به سرانجام رسیدن این مذاکرات خوشحالند.
خطیب نماز جمعه ساوجبلاغ در ادامه به کار سخت و دشوار روند مذاکرات در این سال ها پرداخت و افزود: فرزندان نظام در این مذاکرات کار بزرگی را انجام داده و به ثمر رساندند که تلاش و زحمات آنان جای تقدیر دارد.
ناطقی در ادامه به شعار و واژه هایی که جدیدا در فضای عمومی جهان در زمینه اسلام رحمانی ترویج می شود، اشاره و یاداورشد: مقام معظم رهبری مثل همیشه به موقع در زمینه اسلام رحمانی نذکر دادند، زیرا خط مشی جوامع اسلامی را اسلام و قرآن مشخص می کند در حالی که مقصود این ها از اسلام رحمانی یعنی اسلامی که با هر تفکر لیبرالیستی کنار می آید و با قتل عام کودکان و مردم مظلوم در فلسطین ، یمن ، عراق و افغانستان می سازد.
وی گفت: امام خمینی (ره ) نیز فرموده اند این اسلام مرفعین بی درد و اسلام آمریکایی است و مردم به ویژه جوانان هوشیار باشند.
امام جمعه ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنانش به 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان فیلتر حفظ اسلام از دستبردها، جلوگیری از ورود افراد ناصالح یا تفکر لیبرالیستی و غربی در مرکز حساس مدیریتی کشور از جمله مجلس و ریاست جمهوری است.
ناطقی با تبریک گفتن پیشاپیش عید سعید فطر به نمازگزارن و ملت شریف ایران افزود: این عید بزرگ دو پیام که همان اجتماع بزرگ سیاسی اسلام و همدردی با اقشار آسیب پذیر جامعه را به همراه دارد.
وی به مردم توصیه کرد تا قبل از برگزاری نماز عید سعید فطر برای کنار گذاشتن و پرداخت فطره اقدام کنند زیرا با پرداخت فطریه در راه کمک به نیازمندان جامعه به وظیفه دینی خود عمل می کنند و با این انجام وظیفه گره ای از مشکلات نیازمندان را باز می کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران همگام با سایر مسلمانان جهان پس از یک ماه عبادت و روزه داری در روز عید فطر در نماز جماعت عید سعید فطر شرکت می کنند تا بار دیگر وحدت امت اسلامی و دفاع از دین مقدس اسلام را به نمایش بگذارند.
ایرنا گزارش داد که شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار