دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه این روز‌ها میزبان بسیاری از مسافران تابستانی است که این مکان را برای بازدید انتخاب کرده و از امکانات تفریحی ان بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 21 July 2018
دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه این روز‌ها میزبان بسیاری از مسافران تابستانی است که این مکان را برای بازدید انتخاب کرده و از امکانات تفریحی ان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس، دهکده تفریحی، توریستی گنج‌نامه همدان در پنج کیلومتری شهر همدان و در مجاورت کتیبه‌های کهن و آبشار مصفای گنج‌نامه واقع شده است.

آب و هوای مطبوع و دل‌انگیز این مکان دیدنی و چشم‌انداز زیبای دشت میشان چنان جذابیتی به این منطقه بخشیده که همه ساله گردشگران بسیاری از داخل و خارج از کشور را نیز به خود جذب می‌کند.

دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان تحولی در گردشگری همدان و حتی کشور ایجاد کرده و با فراهم کردن امکانات تفریحی مورد نیاز یک گردشگر، اعم از سوئیت‌های اقامتی، پارکینگ، فروشگاه، کافی‌شاپ و رستوران‌های متنوع، شهربازی سرپوشیده و بازی‌های هیجان انگیز و تله‌کابین فضای مفرحی را برای گردشگران ایجاد کرده است.

سکوی پرش بانجی جامپینگ، کابل پرواز تیرول، دیواره سنگ‌نوردی، پیست تریال، سورتمه سواری، خط تله‌کابین رفت و برگشت و غار اکواریوم از دیگر ظرفیت‌های دهکده گنجنامه است که موجب حضور پررنگ گردشگران شده است.

در ورودی دهکده، غرفه‌های صنایع‌دستی، پوشاک، عرقیجات، محصولات فرهنگی، عرضه سوغات همدان، آتلیه عکاسی و دیگر غرفه‌های متنوع، محیطی را فراهم ساخته تا گردشگران ساعاتی طولانی در این دهکده به گشت و گذار بپردازند.

در ایام تابستان با توجه به مطبوع و خنک بودن گنجنامه بسیاری از مسافران این مکان را برای بازدید انتخاب می‌کنند که دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه با امکانات ذکر شده نیز میزبان آنهاست و فضای مفرح و شادی را برای دوستداران تاریخ و طبیعت فراهم کرده است.

دهکده‌ای که با سرمایه‌گذاری بالا و سال‌ها تلاش و کوشش در دل کوه الوند اکنون به یک مجمتع زیبا و تپنده درآمده و هر روز شاهد پیشرفت و شکوفایی بیشتر ان هستیم.

دهکده‌ای کوچک، اما دل‌انگیز که برای گذراندن چند ساعته در آرامش و بدور از هیاهوی شهری و دل کندن از زمین و رفتن به دشت میشان با تله‌کابین پیشنهاد ما به همه مسافران است.

مسافران این روز‌های همدان بیشتر از اهالی جنوب بوده و هستند مسافرانی که برای چندمین بار به همدان سفر می‌کنند و از آب و هوای آن لذت می‌برند.

یکی از شهروندان خوزستانی که ابتدا خود را در زیر آبشار خنک و لذت بخش گنجنامه خیس کرده بود و سپس برای استفاده از امکانات دهکده وارد مجتمع شددر گفت‌وگو با فارس گفت: گنجنامه و در کنار آن دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه را محیطی بسیار لذت بخش است و این منطقه به قدری مفرح بوده که دلمان نمی‌خواهد برگردیم.

این فرد که به همراه خانواده و بستگان در این سفر بود، آب و هوای همدان را یکی از موثرترین ویژگی‌های این شهر دانست و گفت: برای اولین بار به همدان سفر کردم و از اینکه توانستم بعد از آرامگاه بوعلی سینا در گنجنامه و این دهکده تفریحی حضور یابم، بسیار خوشحالم.

یکی دیگر از مسافران حاضر در گنجنامه در گفت‌وگو با فارس به سوئیت‌های باصفای گنجنامه اشاره کرد و گفت: وجود این سوییت‌ها باعث شد از فضای گنجنامه بیشتر و بهتر استفاده کنیم و بتوانیم از خنکای هوا در تابستان داغ بیشتر بهره‌مند شویم.

یکی از مسافران اهل بوشهر نیز که چند سال متوالی است همدان را برای سفر انتخاب می‌کند، گفت: تاکنون از آرامگاه بوعلی و غارعلیصدر دیدن کرده‌ایم و اکنون در گنجنامه هستیم که این مکان نیز در همدان از نقاط جذاب است.

وی گفت: وقتی با تله‌کابین در دامنه الوند قرار گرفتیم و از آب معدنی آن نوشیدیم آن وقت آرزو کردم هر روز این اتفاق بیفتد.

اما دهکده گنجنامه که این روز‌ها با حضور مسافران تابستانی روز‌های پرترافیکی را می‌گذارند، مسافران از لبنیات و نان محلی که در توسط چادر‌های عشایر تهیه شده نیز نگذشته و پس از گذراندن یک روز پرهیجان در این دهکده از این خوراکی‌ها نیز تهیه می‌کنند.

همدان پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی در سال ۲۰۱۸ و پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین امسال با معرفی و تبلیغاتی که در داخل کشور و بین‌المللی انجام شده است، میزبان مسافران زیادی است که بازدید از دهکده گنجنامه را نیز در برنامه دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار