معاون فرهنگی سپاه استان همدان با بیان اینکه نمادسازی در حوزه انقلاب و تبیین دستاورد‌های اصلی نظام، چون عزت ملی برای نسل جوان ضرورت دارد،گفت: در گرامیداشت چهل سالگی انقلاب باید چهره‌های انقلابی بدون خط‌کشی‌های سیاسی دیده شوند.
کد خبر: ۶۳۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 19 July 2018
معاون فرهنگی سپاه استان همدان با بیان اینکه نمادسازی در حوزه انقلاب و تبیین دستاورد‌های اصلی نظام، چون عزت ملی برای نسل جوان ضرورت دارد، گفت: در گرامیداشت چهل سالگی انقلاب باید چهره‌های انقلابی بدون خط‌کشی‌های سیاسی دیده شوند.

به گزارش تسنیم، علی بقایی در ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال شهدای مبارزات انقلابی به عنوان شهدای سال استان انتخاب شده و گروه انقلابی ابوذر شهید سال استان و شهیدان دیباج شهید سال شهرستان همدان هستند.

وی افزود: در ملایر، رزن، کبودراهنگ، تویسرکان و بهار هم شهدای انقلاب و در سایر شهرستان‌ها، شهدای دفاع مقدس انتخاب شده‌اند و تولید محتوا برای معرفی این شهدا هم انجام شده که به مرور در منتشر می‌شود.

بقایی بیان کرد: در استان و کشور با چالش هویتی روبرو هستیم که ۸۰ درصد جمعیت کشور دوران انقلاب را درک نکرده‌اند و باید با دل و جان کار کنیم تا بتوان دستاوردهایی، چون عزت ملی و استقلال را برای نسل جوان که تنها مشکلات را می‌بینند، تبیین کردد.

بوی از ساخت مستند گروه ابوذر، شهید همدانی و خواهر دباغ خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار مستند شهید مفتح هم ساخته می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه به نمادسازی نیاز داریم، مطرح کرد: شهید همدانی عنوان "مجاهد انقلابی"، خواهر دباغ "بانوی مبارز انقلابی" و شهید احمدی روشن "جوان مؤمن انقلابی" را به خود اختصاص داده‌اند، شهید قدوسی هم "قاضی انقلابی" و شهید مفتح هم"استاد انقلابی" هستند و این نماد‌های کشوری متعلق به استان است که برای معرفی آن‌ها باید به طور جدی اقدام کرد.

بقایی تصریح کرد: جلسات ستاد نباید گفتمانی و طرح کلیات باشد، ضمن اینکه به طراحی نرم‌افزار بومی برای درج مناسبت‌های ویژه استان همدان و رونمایی در دهه فجر نیاز است.

وی اعلام کرد: خروجی جلسات ستاد گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید در روستا‌ها و شهر‌ها دیده شده و لازم است که چهره‌های انقلابی بدون خط‌کشی‌های سیاسی امروز دیده شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار