فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف ۱۹ فقره چک پول تقلبی و دستگیری ۲ متهم توسط مأموران کلانتری ۱۱ شکریه خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 19 July 2018
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف ۱۹ فقره چک پول تقلبی و دستگیری ۲ متهم توسط مأموران کلانتری ۱۱ شکریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پژمان قویمی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر کلاهبرداری از وی، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ شکریه قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهاراتش بیان کرد، روز گذشته مرد جوانی را با خودروی شخصی‌ام به کرمانشاه برده و برگرداندم و او کرایه بنده را با سه فقره چک پول ۵۰ هزار تومانی پرداخت کرد که در هنگام مراجعه به بانک متوجه شدم پول‌ها تقلبی است.

قویمی ادامه داد: مأموران تحقیقات خود را با توجه به اظهارات شاکی آغاز و با بررسی‌های میدانی و شگرد‌های خاص پلیسی با دسترسی به مشخصات و شماره تلفن متهم، وی را دستگیر و در بازرسی بدنی یک فقره چک پول تقلبی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به خرید ۲۰ فقره چک پول تقلبی از یکی از استان‌های همجوار با همدستی یک زن اعتراف که در بازرسی از منزل او، ۱۵ فقره چک پول تقلبی دیگر کشف و همدست وی نیز دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا در معاملات روزمره خود با افراد غریبه دقت کرده و تا حد امکان به صورت الکترونیکی و روش‌های نوین اقدام به رد و بدل کردن پول کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار