رئیس پلیس راهور همدان از افزایش واژگونی خودرو‌ها به علت سرعت بالا در همدان خبر داد و گفت: شهرداری برای نصب سرعتکاه در معابر پرحادثه‌خیز قول داده است.
کد خبر: ۶۳۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 19 July 2018
رئیس پلیس راهور همدان از افزایش واژگونی خودرو‌ها به علت سرعت بالا در همدان خبر داد و گفت: شهرداری برای نصب سرعتکاه در معابر پرحادثه‌خیز قول داده است.

به گزارش فارس، علی فکری با اشاره به میزان تردد خودرو‌ها در معابر درون‌شهری طی ایام تابستان، اظهار کرد: میزان ترافیک‌ها از سفر‌های تابستانی تاثیر گرفته است و شاهد تردد خودرو‌های بسیار و در نتیجه ترافیک در شهر همدان هستیم.

وی با بیان اینکه در مناطق گردشگری مانند محور گنجنامه، میدان گنجنامه، میدان باباطاهر، محوطه آرامگاه بوعلی، غار علیصدر و... حجم ترافیک بسیار است، افزود: خوشبختانه میزان تصادفات نسبت به سال گذشته افزایش نداشته و برابر است.

رئیس پلیس راهور همدان با اشاره به اینکه تصادفات از نوع واژگونی و سرعت بالای خودرو افزایش یافته است، گفت: قبلاً تعداد تصادفات عابران پیاده بالا بود، اما در این ماه با افزایش خروج از معابر خودرو‌ها به دلیل سرعت بالا مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه اعلام کرده‌ایم که بیش از ۱۰ نقطه از نقاط پرتصادفی که در استان احصاء شده متعلق به شهر همدان است، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط پرحادثه‌خیز در همدان بلوار احمدی روشن است که متاسفانه در این ماه چهار نفر در آنجا فوت کرده‌اند.

فکری با اشاره به اینکه طبق صورتجلسات قبلی و با برگزاری کارگروهی که اخیراً برگزار شد قرار شده شهرداری در این منطقه سرعتکاه نصب و مسیر را ایمن کند، افزود: امیدواریم با این اقدام شهرداری مسیر را کنترل و سرعت را پایین آوریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نصب سرعتکاه توسط شهرداری محقق می‌شود؟، چرا باید صبر کنیم تا اتفاقی بیافتد و ما انجام دهیم؟ خاطرنشان کرد: نه تنها در خصوص شهرداری بلکه سایر سازمان‌ها اگر نقاط حادثه‌خیزی را اعلام کنیم که توجه نکنند قطعا حق سهم قرار خواهیم داد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار