مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان از افزایش ۳۰۰ درصدی کسب سهمیه بازی‌های آسیایی توسط ورزشکاران استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 19 July 2018

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان از افزایش ۳۰۰ درصدی کسب سهمیه بازی‌های آسیایی توسط ورزشکاران استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر، گردهمایی مسئولان افزایش روابط عمومی ادارات شهرستان و هیئت‌های ورزشی استان‌همدان با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان، حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان و اسدالله ربانی مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان برگزار و از روابط عمومی‌های برتر این حوزه تقدیر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان در این مراسم بابیان اینکه نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف ادارات انکارناپذیر است، گفت: روابط عمومی‌ها خادمین بی‌ریایی هستند که در اصل زحمات اصلی بر دوش آن‌ها است که باید از تلاش و زحمات آنان قدردانی کرد.

رسول منعم با اشاره به افتخارات روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان بیان کرد: یکی از افتخارات دستگاه ورزش استان همدان برتر شدن حوزه روابط عمومی طی ۱۰ سال پیاپی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: نیاز به روابط عمومی یکی از شاخص‌هایی است که می‌تواند در موفقیت هر سازمان مؤثر باشد و خوشبختانه روابط عمومی اداره ورزش استان و شهرستان‌ها در کنار روابط عمومی هیئت‌های ورزشی طی چند سال اخیر بسیار درخشیده‌اند.

منعم با اشاره به موفقیت‌های دستگاه ورزش استان‌همدان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان دو سال پیاپی رتبه دوم را در استان‌های تیپ دوم کسب کرد و امسال نیز این موفقیت برای همدان کسب خواهد شد.

وی خطاب به مدیران روابط عمومی عنوان کرد: باید با تلاش‌های شما استان‌همدان به استان‌های تیپ یک کشور ارتقا پیدا کند.

وی از رشد ۳۰۰ درصدی کسب سهمیه بازی‌های آسیایی در استان همدان خبر داد و بابیان اینکه همدان در دور قبل ۷ سهمیه داشت، گفت: در حال حاضر ۱۸ سهمیه تا به امروز ورزشکاران ما قطعی کرده‌اند که امیدواریم باز هم این آمار افزایش پیدا کند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان جزو معدود استان‌هایی است که بیش از ۵۰ روابط عمومی در سطح هیئت‌های ورزشی و شهرستان‌ها در حال فعالیت دارد.

حمدالله چاروسایی افزود: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان بیش از ۱۰ سال به عنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب شده و استان‌همدان جزو معدود استان‌هایی است که خبرنگاران ورزشی در کنار روابط عمومی و به عنوان مسئولان روابط عمومی‌ها فعالیت می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان نیز در این مراسم بیان کرد: بنده خودم عضو کوچکی از جامعه ورزش و جوانان استان بوده‌ام و افتخارم این است که معاون رسول منعم بوده‌ام و به لحاظ اخلاقی درس‌های زیادی از این حوزه گرفته ام.

اسدالله ربانی مهر افزود: مشکلات در کنار انتظارات از روابط عمومی‌ها بسیار بالا است و آمادگی داریم در بحث حوزه اطلاع‌رسانی برنامه‌هایی را برای روابط عمومی‌ها انجام دهیم.

در پایان این مراسم از ۷ روابط عمومی برتر هیئت‌های ورزشی که در ارزیابی حوزه روابط عمومی دستگاه ورزش حائز رتبه عالی شده بودند تقدیر شد که محمد حسامی مدیر روابط عمومی هیئت کشتی استان‌همدان، میثم ناصرنژاد مدیر روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان و محمدرضا بهرامی صفت روابط عمومی هیئت غواصی و نجات‌غریق استان‌همدان از خبرنگاران ورزشی فعال استان همدان در بین آن‌ها قرار داشتند.

همچنین در بخش دیگر از روابط عمومی ادارات شهرستان‌ها و سایر روابط عمومی‌های هیئت‌های ورزشی در رتبه خوب تقدیر صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار