امام جمعه منطقه پردیسان از تهیه سند چشم انداز "مدینه فاضله" برای این منطقه خبر داد و گفت: این سند چشم انداز، شامل 4 بند نظم، رشد، انگیزش و معنویت است که هرکدام شامل ده زیر فصل است که براساس مدیریت اسلامی تدوین شده است.
کد خبر: ۶۳۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 18 July 2018

به گزارش تابناک قم،حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی عنوان کرد: هجرت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)از مدینه به ایران سبب آمایش و آمادگی ایران جهت ایجاد یک نظام اسلامی شد و اگر این هجرت بزرگ نبود، این نظام اسلامی نیزوجود نداشت و این مسئله، کرامت فرزندان امام موسی کاظم (ع) برکشور است.

وی تاکید کرد: پیدایش این منطقه در استان قم به صورت غیر طبیعی بوده و جمعیت به صورت روز افزون و با فرهنگ های مختلف به این منطقه وارد می شود که اکثرا نسلی جوان هستند و این مسئله سبب ایجاد انواع آسیب های اجتماعی در این منطقه می شود.

امام جمعه منطقه پردیسان افزود: اگر به آسیب‌های اجتماعی این منطقه رسیدگی نشود درآینده با بحران بزرگی دراین زمینه مواجه می شویم و درحل این مسئله کلیه ارگان های امنیتی و اجتماعی باید همت کنند.

حجت الاسلام قوامی با تاکید بر کمبود نیروهای امنیتی در پردیسان گفت: همه ی مسائل و آسیب ها را نمی توان با موعظه و نصیحت حل و فصل کرد؛ بلکه برخی مسائل احتیاج به اقدام دستگاه های مختلف دارد و منطقه پردیسان با وجود تنوع فرهنگی و مهاجر پذیری، آسیب های اجتماعی زیادی را به دنبال دارد که متاسفانه با کمبود برخی دستگاه ها به ویژه کلانتری در این منطقه روبرو هستیم.

وی از تهیه سند "چشم انداز مدینه فاضله" در پردیسان خبر داد و گفت: باوجود همه ی کاستی هایی که در زمینه های مختلف در این منطقه وجود دارد، در صورت مدیریت صحیح، منطقه پردیسان امکان پیشرفت در زمینه های گوناگون علمی، معنوی و.. دارد.

امام جمعه پردیسان تصریح کرد: این سند چشم انداز، شامل 4 بند نظم، رشد، انگیزش و معنویت است که هرکدام شامل ده زیر فصل است که براساس مدیریت اسلامی تدوین شده است.

وی افزود: امید واریم با این سند، منطقه پردیسان از جهت نظم، به منظم ترین مناطق استان قم تبدیل شود ودر زمینه های مختلف فناوری، علمی، مادی و نیروی انسانی ماهر رشد چشمگیری داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار