اولادقبا:
تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در اقتصاد مهم‌ترین مطالبه نمایندگان مجلس از دولت تدبیر و امید، ترمیم کابینه بوده و اینکه تغییراتی را در سیستم اقتصادی خودشان انجام دهند و نظارت جدی بر بازار اقتصادی که می‌تواند بازار خودرو باشد، داشته باشند.
کد خبر: ۶۳۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 18 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فریده اولادقبا در حاشیه سفر اعضا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از زمان ریاست جمهوری ترامپ معتقد بودم شخصیت این فرد غیر قابل پیش‌بینی است که با خروج از توافقنامه پاریس و بعد خروج از تعهدنامه بین‌اللملی برجام، این امر را نشان داد.
وی با بیان اینکه این امر روی اقتصاد ایران اثرگذار بود و از دولت خواستیم که در تیم اقتصادی خود تجدید نظر کند، افزود: در شرایط فعلی باید بر کنترل نرخ ارز و قیمت طلا و سکه نظارت شود و یک نظارت جدی نیز بر افرادی که مُخل نظم اقتصادی یا به اصطلاح اخلال‌گر اقتصادی هستند، شود که باید این افراد معرفی شوند و افرادی که راه را برای آنان باز می‌کنند نیز باید محاکمه شوند.
اولادقبا با تاکید بر اینکه تامین معیشت مردم و ثبات اقتصادی بسیار مهم است، تصریح کرد: زمانی که افرادی در جامعه حضور دارند و به هر دلیل با استفاده از رانت‌های خاصی موجب فساد اقتصادی می‌شوند‌، این وظیفه دولت و سازمان بازرسی کشور است که این افراد را شناسایی، معرفی و محاکمه کند.
وی بیان کرد: در اقتصاد مهم‌ترین مطالبه نمایندگان مجلس از دولت تدبیر و امید، ترمیم کابینه بوده و اینکه تغییراتی را در سیستم اقتصادی خودشان انجام دهند و نظارت جدی بر بازار اقتصادی که می‌تواند بازار خودرو باشد، داشته باشند.
اولادقبا تاکید کرد: مطابق دستور رئیس جمهور افرادی که سایت را برای ورود خودروهای خارجی باز گذاشته بودند باید سریع معرفی شوند و به این مهم رسیدگی شود زیرا این افراد ثبات اقتصادی کشور را به هم ‌می‌زنند و باید در دادگاه عمومی محاکم شوند.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: یکی از راهکارهای برون رفت از رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی ورزش کردن است زیرا ورزش می‌تواند موجب شادی و نشاط اجتماعی شود و برای حضور بانوان در ورزشگاه نیز بایستی زیرساخت‌های اساسی را در ورزشگاه را فراهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار