مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره «در امتداد نور» در همدان خبر داد و گفت: روحانیون باید مبلغ رهنمود‌های رهبری باشند.
کد خبر: ۶۳۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 15 July 2018
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره «در امتداد نور» در همدان خبر داد و گفت: روحانیون باید مبلغ رهنمود‌های رهبری باشند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علی دشتکی در همایش روحانیون مبلغ در همدان اظهار کرد: متأسفانه در برخی مواقع در سطح کشور به برخی از نقشه‌های دشمن برای بهتر اجرا شدن آن دامن می‌زنیم.

وی یکی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری را سبک زندگی اسلامی ـ. ایرانی عنوان کرد و افزود: باید از فرصت دهه کرامت در راستای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه باید نکته‌های مهم سبک زندگی اسلامی را به مردم آموزش دهیم، ادامه داد: ازدواج‌ها و ارتباط‌ها در سبک زندگی اسلامی باید براساس هم‌کفو بودن افراد باشد.

وی نتیجه بسیاری از جدایی‌ها و طلاق‌ها را از عدم‌کفو بودن فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، اعتقادی زوجین عنوان کرد و افزود: این دهه فرصت مغتنمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

دشتکی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب پیام‌ها و رهنمود‌های کارسازی را بیان می‌کنند که در اجرای آن کوتاهی می‌کنیم، ادامه داد: اگر فرماندهان و مسوولان به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب توجه نکنند شرایط سخت خواهد شد و این موضوع در جامعه ما دیده می‌شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب موضوع اقتصاد را از هشت سال پیش مورد تاکید قرار دادند، اما توجه خاصی نسبت به حل مشکلت اقتصادی با استفاده از ظرفیت درون و اقتصاد مقاومتی نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه مبلغان باید نهادینه کردن پیام رهبری در جامعه را در اولویت قرار دهند، افزود: باید پیام‌های رهبر معظم انقلاب در همه حوزه‌ها از جمله حوزه اقتصادی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مبانی دینی را در همه حوزه‌ها استخراج و در اختیار مسوولان قراردهیم روند جامعه بهبود خواهد یافت، گفت: اگر در برخی طرح‌ها و حرکات با مشکلاتی روبرو هستیم علت آن بی‌توجهی به مبانی دینی است.

دشتکی با اشاره به اینکه اگر آیات مربوط به اقتصاد را یک به یک در جامعه نهادینه کنیم وضع جامعه خیلی بهتر خواهد شد، افزود: در جامعه امروزی استفاده از مبانی دینی برای نهادینه کردن مسائلی مانند اقتصاد و تجارت در جامعه ضروری است که مبلغان باید از آن به نحو احسن استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار