یک بازیگر سینما و تلویزیون ایران با بیان اینکه در فیلم «زنی با ارابه چوبی» ساخته خداداد جلالی نقش‌آفرینی خواهد کرد، گفت: تئاتر حال و روز خوبی ندارد.
کد خبر: ۶۳۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 15 July 2018
یک بازیگر سینما و تلویزیون ایران با بیان اینکه در فیلم «زنی با ارابه چوبی» ساخته خداداد جلالی نقش‌آفرینی خواهد کرد، گفت: تئاتر حال و روز خوبی ندارد.

به گزارش فارس، قاسم زارع با بیان اینکه تئاتر در کشور حال و روز خوبی ندارد، اظهار کرد: نه تنها تئاتر بلکه هنر شرایط خوبی ندارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت موجود برای بچه‌های هنر جالب نیست، افزود: زمانی فرزندان هنر می‌توانند عرض اندام کنند که جامعه شاداب، پویا و پیشرو باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: وقتی جامعه سردرگم باشد هنرمند نمی‌تواند فضاسازی کند و باید بستر فراهم شود تا او بتواند کار کند.

وی با اشاره به اهمیت به کتاب و کتابخوانی در جامعه بیان کرد: از وضعیت کتابخوانی در همدان اطلاعی ندارم، اما وجود «شهر کتاب» به عنوان نگینی در سطح شهر است که باید از آن استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه این نگین آیا به انگشت همه افراد از جمله جوانان، خانواده‌ها و میانسالان می‌رود سئوال است و باید از بستر‌های فراهم شده استفاده کنیم.

زارع با تاکید به اینکه باید در حوزه کتاب و کتابخوانی و ترویج افراد به مطالعه تلاش کرد، افزود: باید زمینه حضور جوانان در فضای مطالعه در راستای ارتقای این فرهنگ باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در کشور، گفت: مشهد مقدس قطبی در ایران است که اقدام به برگزاری جشنواره‌ای کرده که تمام کشور را درگیر کرده و در حال بین‌المللی کردن آن است، امیدوارم از این فضا استفاده شود تا جامعه‌ای پویا در راستای مطالعه داشته باشیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: معضل جامعه این است که کتاب و کتابخوانی وضعیت خوبی ندارد البته باید شرایطی فراهم باشد چراکه وقتی دغدغه‌ای داریم کتاب و کتابخوانی مفهومی نخواهد داشت.

وی به ساخت فیلمی از خداداد جلالی طی مردادماه در شمال کشور اشاره کرد و افزود: کار کوچکی در این فیلم به من سپرده شده است.

زارع با اشاره به اینکه فیلم «زنی با ارابه چوبی» ساخته خداداد جلالی جلوی دوربین می‌رود، گفت: این فیلم فلسفی و کار جدیدی است.

وی با بیان اینکه برای ۶ ماهه دوم سال تئاتری پیشنهاد شده که قرار است در تهران اجرا شود، خاطرنشان کرد: این نمایش خوب به نام «شورانگیز» نوشته آقای حمید ابراهیمی از هنرمندان گیلانی است که لحظه شماری می‌کنم تا در آن حضور داشته باشم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار