بیشتر وی را با نام قلقلی در برنامه کودک می‌شناسند، فعالیت هنری اش را از تئاتر شروع کرد و سپس در نمایش‌های تلویزیونی نیز به ایفای نقش پرداخت. قلقلی نوستالژی دوران کودکی پدر و مادر‌ها و محبوب کودکان است و حالا او ازدواج کرده و دو فرزند دارد.
کد خبر: ۶۲۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 12 July 2018

بیشتر وی را با نام قلقلی در برنامه کودک می‌شناسند، فعالیت هنری اش را از تئاتر شروع کرد و سپس در نمایش‌های تلویزیونی نیز به ایفای نقش پرداخت. قلقلی نوستالژی دوران کودکی پدر و مادر‌ها و محبوب کودکان است و حالا او ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

به گزارش تابناک همدان، شهرام لاسمی با اشاره به نقش خود و کاراکتر (قلقلی) در تلویزیون، گفت: ۳۰ سال در نقش قلقلی برای بجه‌ها کارکردم و تمام سعی ام این بوده که این کاراکتر را حفظ نمایم.

وی با اشاره به استقبال مردم و محبوبیت کاراکتر قلقلی، افزود: وقتی دیدم مردم این کاراکتر را حمایت و استقبال می‌کنند آن را ادامه دادم تا بتوانم روزی شرایط جدیدی را ایجاد نمایم و این اتفاق خوبی بود و بسیاری از مردم به ویژه کودکان ناشنوا توانستند با من ارتباط بگیرند.
 
لاسمی با بیان اینکه دراین ۳۰ سال، گاهی که با لباس شخصی وارد خیابان می‌شدم هم با مردم با زبان اشاره صحبت می‌کردم تا حس مردم نسبت به قلقلی ازبین نرود، افزود:، اما سکوتم را به خاطر بی توجهی مسئولان شکستم و ۷ سال است که کار نمی‌کنم وبستر کار برایم فراهم نیست.

وی با گله مندی از بی مهری و بی توجهی مسئولان صدا و سیما خاطر نشان ساخت: به عینه می‌بینیم که تلویزیون برای برخی برنامه‌ها دقیقه‌ای یک میلیون تومان می‌دهد، اما برخی کار‌ها فقط ۲۰ هزار تومان پرداخت می‌کند و اگرآن کار ۲۰ هزار تومانی ضعیف است چرا مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد برخی را از تلویزیون حذف کند.
 
بازیگر محبوب کودکان با اشاره به تبعیض‌های موجود گفت: همین تعبیض‌ها وارزش قائل نشدن‌ها به کار باعث شد که از تلوزیون خارج شوم و ۷ سال است که دیگر کار نمی‌کنم.
 
لاسمی اظهار امیدواری کرد: حال که بعد از ۷ سال برگشته ام امیدوارم انگیزه ام با شرایط موجود از بین نرود.

وی افزود: معتقدم که زبان بدن کاراکتری اثر گذاراست که می‌توان فرهنگ کشور راازاین طریق ترویج داد کاراکتر قلقلی همچنان می‌تواند ماندگار شود به شرط اینکه به آن بها داده شود.

لاسمی با اشاره به واکنش پدر و مادر‌ها وقتی وی را در خیابان می‌بینند، گفت: پدر و مادر‌ها نسبت به بنده اظهار لطف می‌کنند و می‌گویند تو نوستالژی دوران کودکی ما هستی کاش دوباره برگردی وبرای بچه‌های ما نقش بازی کنی.

وی تصریح کرد: طرح‌های بسیاری دارم که خاک می‌خورند احساس می‌کنم کار تلفیقی انیمیشن نیاز اصلی کشور ماست یک شخصیت واقعی و یک دنیا انیمیشن واقعی که نیاز کشور ما است می‌تواند مخاطبان بسیاری جذب کند و اگر قلقلی برگردد می‌تواند اثر گزار باشد.

قلقلی نگران آینده بچه هاست و معتقد است اگر چنین پیش برود مادر بزرگ‌ها باید قصه بن تن را برای بچه‌ها تعریف کنند.
 
وی در پایان یاد آور شد: متاسفانه شبکه‌های مختلف با ورود شبکه‌های مجازی کار کرد خود را از دست داده اند، اما قلقلی می‌تواند با بازی در شبکه نسیم همچنان تاثیر گزار باشد و باید شرایط لازم برای بچه ها‌ی امروز فراهم شود تا آن‌ها سراغ انیمیشن‌های خارجی نروند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار