رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه بلوار‌های کولاب، بلوار شهید احمدی‌روشن و قطعه دوم بلوار شهید همدانی از معابر حادثه‌خیز همدان و جزء مسیر‌های گردشگری است، گفت: وضعیت استقرار پارکینگ در محور گنجنامه مناسب نیست.
کد خبر: ۶۲۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 11 July 2018
رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه بلوار‌های کولاب، بلوار شهید احمدی‌روشن و قطعه دوم بلوار شهید همدانی از معابر حادثه‌خیز همدان و جزء مسیر‌های گردشگری است، گفت: وضعیت استقرار پارکینگ در محور گنجنامه مناسب نیست.

به گزارش تسنیم، سرهنگ نعمت‌الله زنگنه در کارگروه گردشگری و خدمات سفر شهرستان همدان اظهار داشت: ارائه خدمات برای تسهیل عبور و مرور گردشگران و مسافران از وظایف مهم راهنمایی و رانندگی است.

وی در مورد مسیر‌های حادثه سطح شهر همدان افزود: بلوار‌های کولاب، بلوار شهید احمدی‌روشن و قطعه دوم بلوار شهید همدانی از معابر حادثه‌خیز همدان و جزء مسیر‌های گردشگری است.

زنگنه با اشاره به اینکه در دو هفته اخیر چندین فقره واژگونی خودرو، تصادف و برخورد با تیر‌های برق در مسیر بلوار کولاب با توجه به شیب و پیچ‌های تند مسیر اتفاق افتاده است، گفت: کسبه و فعالان این بلوار خواستار حل مشکل این بلوار حادثه‌خیز هستند.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه عدم تسلط و آشنایی کامل مسافران به مسیر در بسیاری از موارد خسارات قابل توجهی را برجای گذاشته است، عنوان کرد: با توجه به اینکه محور گنجنامه جزء حوزه استحفاظی راهنمایی و رانندگی نیست وضعیت استقرار پارکینگ در این محور مناسب نیست.

زنگنه با تأکید بر اینکه نصب تابلو و هدایت مسافران به پارکینگ‌های داخل شهر به ویژه در مراکز گردشگری درخواست راهنمایی و رانندگی از شهرداری است، تصریح کرد: به دلیل اینکه در ایام تعطیل شاهد بار ترافیکی خاصی در خیابان‌های همدان هستیم پلیس راهنمایی و رانندگی با به کارگیری تمام توان در مسیر خدمات خوب به مسافران آمادگی ارائه خدمات را دارد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با اشاره به اینکه ۱۱۳ هزار نفر گردشگر در ناحیه ۲ آموزش و پرورش در قالب ۳۷ هزار خانواده در نوروز امسال در مدارس اسکان یافتند، اظهار داشت: در تابستان امسال نیز ۵۱ آموزشگاه با ۲۵ اتاق ویژه در دو آموزشگاه در نظر گرفته شده است.

امین اسدبیگی افزود: از تاریخ ۲۵ خردادماه امسال تا ۱۵ تیرماه نیز ۱۰ هزار و ۶۷۵ نفر روز در ناحیه ۲ اسکان داده شده‌اند و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر نیز در بیش از یک هزار اتاق مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

ابوالفضل کتابی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک همدان نیز با بیان اینکه در ناحیه یک ۶۰ مدرسه در ۵۲۲ کلاس برای مسافران تجهیز شده است، گفت: ۱۳۰ نفر ظرفیت خوابگاه حیدره و ۸۰ نفر ظرفیت کانون مهدیه برای اسکان میهمانان فرهنگی است و علاوه بر این نیز مرکز رفاهی پاستور با ظرفیت ۱۰۰ نفر به صورت شبانه‌روزی در خدمت میهمانان و گردشگران در ایام تابستان است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار