نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان‌همدان گفت: برگزاری اردو‌های تیم ملی سنگ‌نوردی در همدان باعث رشد و ارتقای دانش مربیان و ورزشکاران می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 11 July 2018
 نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان‌همدان گفت: برگزاری اردو‌های تیم ملی سنگ‌نوردی در همدان باعث رشد و ارتقای دانش مربیان و ورزشکاران می‌شود.

به گزارش مهر، عباس چشمه قصابانی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی سنگ‌نوردی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی سنگ‌نوردی کمباین برای اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا از ۱۶ تیرماه در سالن سنگ‌نوردی فرهاد همدان آغازشده است.

وی افزود: این اردوی آماده‌سازی تا ۲۲ تیرماه در همدان ادامه خواهد داشت.

نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان‌همدان با اشاره به حضور مربیان و ورزشکاران همدانی در این اردو گفت: راحیل رمضانی و متین بیات دو سنگ‌نورد خوب استان؛ نماینده همدان در این اردو هستند.

چشمه قصابانی عنوان کرد: همچنین زهرا بهرامی و اکبرثابت کار دو مربی همدانی نیز در کادر مربیگری تیم ملی حضور دارند.

نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان‌همدان با اشاره به بار مالی برگزاری این اردو‌ها گفت: فدراسیون مبلغی از هزینه‌های برگزاری این اردو را به هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان‌همدان پرداخت می‌کند و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در حد توان اعتباری برای برگزاری اردو به هیئت اختصاص می‌دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به وجود مجموعه خوب سنگ‌نوردی فرهاد که دارای خوابگاه و تمامی امکانات بوده مشکلی از نظر اسکان و میزبانی نداریم.

چشمه قصابانی با اشاره به خروجی برگزاری این اردو‌ها برای همدان بیان کرد: برگزاری اردوی تیم ملی امتیاز‌های خوبی برای استان همدان دارد و ضمن معرفی همدان باعث می‌شود به‌خوبی از زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی استان استفاده شود.

نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان‌همدان یادآور شد: همچنین دانش مربیان و ورزشکاران در این اردو‌ها به روز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار