نشست مشترک مدیرکل فنی و حرفه‌ای و اعضای کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد همدان با معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 11 July 2018
نشست مشترک مدیرکل فنی و حرفه‌ای و اعضای کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد همدان با معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد.

به گزارش تسنیم، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان امروز در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت: مهارت‌آموزی زمینه ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار را مهیا کرده و تداوم این رویه می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

سعید گلستانی گفت: طرح مهارت‌آموزی بانوان سرپرست خانوار اقدام مؤثری است برای رسیدن به خودکفایی و حفظ عزت‌نفس افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است و باید به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی، ترتیبی داده شود که محصولات تولیدی این بانوان در نمایشگاه‌های موقت یا دائمی عرضه شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان هم گفت: طرح مهارت‌آموزی بانوان سرپرست خانوار در ۶۰ کارگاه در حال اجراست و رایزنی‌هایی هم با صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان انجام‌شده تا تولیدات کارآموزان روانه بازار شود.

وهب مختاران با تأکید بر ضرورت برگزاری نمایشگاه برای معرفی و عرضه محصولات بانوان مهارت دیده بیان کرد: این کار موجب دلگرمی، تشویق و افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها می‌شود.

وی اعلام کرد: تعهد استان همدان آموزش ۲ هزار نفر ساعت است که هم‌اکنون هزار و ۸۰۰ نفر ساعت شامل ۸۴۹ نفر در حال آموزش دیدن هستند و این رقم تا پایان سال افزایش می‌یابد.

مختاران با بیان اینکه ۶۸ هزار زن سرپرست خانوار در همدان وجود دارد، تصریح کرد: طرح مهارت‌آموزی بانوان سرپرست خانوار با هدف توانمندسازی، مهارت‌آموزی، افزایش سطح درآمد و کاهش وابستگی به سازمان‌های حمایتی به‌طور رایگان برای ۵ استان تدوین‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار