مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: مشارکت پذیری مردم درکسب و کار یک سرمایه اجتماعی است و می تواند در توسعه و کسب و کار محلی نقش داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 10 July 2018

طرح اشتغال زایی روستایی تحت عنوان ' یک روستا یک محصول ' با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و جمعی از مسئولان استانی و محلی در روستای 'با اوج خیل ' و پنج روستای دیگر بخش مرکزی عباس آباد غرب مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، برای بهره برداری از این تعداد طرح‌ها حدود ۷/۲ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با سود ۴ درصد و بازپرداخت پنج ساله پرداخت شده است که زمینه اشتغال برای ۷۶ نفر فراهم شده است.

مدیرعامل صندق کارآفرینی امید درآئین بهره برداری از این طرح‌ها گفت که برای توسعه پایدار در روستا‌ها باید به کسب و کار واحد‌های کوچک در این مناطق توجه شود هرچند در دوره‌های گذشته هم چنین اقداماتی صورت گرفت، اما امروز اهتمام دولت تدبیر و امید حمایت از کسب و کار در حوزه روستایی است.

اصغر نوراله زاده افزود: نکته مهم‌تر آنکه مشارکت محلی می‌تواند در توسعه و ابادانی روستا‌ها اثر بخش باشد و امروز در دنیا نیز سابقه ندارد که تحولی رخ دهد، اما مردم مشارکتی نداشته باشند.

وی اظهارداشت: دراین روستا نیز آثار و نتایج به دست آمده نشان داده که مردم در حوزه کسب و کار اشتیاق واستقبال خوبی از خود نشان داده اند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: مشارکت پذیری مردم درکسب و کار یک سرمایه اجتماعی است و نکته دیگر آنکه در توسعه و مشارکت محلی نقش دارد.

نوراله زاده افزود: این صندوق آمادگی دارد تا جشنواره گل و گیاه درغرب مازندران در کنار نمایشگاه گل و گیاه برگزار کند تا بتوان به کارآفرینان برتر جوایزی اهدا شود.

وی خواستار راه اندازی پایانه گل وگیاه برای رفع مشکلات تولید کنندگان گل و گیاه در غرب مازندران شد و تاکید کرد که با تحقق این مهم شاهد رونق اقتصادی و نیز درآمد بیشتر این قشر مولد جامعه خواهیم بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار