نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تکانه‌های دشمن هرگز تنه اصلی کشور را به لرزش نمی‌اندازد.
کد خبر: ۶۲۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 08 July 2018
 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تکانه‌های دشمن هرگز تنه اصلی کشور را به لرزش نمی‌اندازد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در شورای اداری استان همدان بابیان اینکه از تلاش‌های استاندار همدان در پیگیری امور و مسائل مهم استان تقدیر می‌کنیم، گفت: تکانه‌های دشمن هرگز تنه اصلی کشور را به لرزش نمی‌اندازد چراکه دورانی که با این باد‌ها می‌لرزیدیم گذشته است.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی مردم آن شرایط سخت را که حتی از ابتدایی‌ترین امکانات بهداشتی محروم بودیم را تحمل کردند، گفت: خوشبختانه در شرایط فعلی دارای بهترین امکانات بهداشتی و درمانی هستیم و شاخص‌های بهداشتی نیز در کشور بالا رفته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بااشاره به سخنان رئیس جمهور گفت: سخنان رئیس جمهور در یک شبکه وحدت آفرین بر وحدت و اقتدار ما خواهد افزود و باید در راستای پیشرفت کشور و مقابله با دسیسه‌های دشمنان یکدل و متحد باشیم.

حجت الاسلام آزادیخواه همچنین بابیان اینکه سفر‌های استاندار، معاونین و مدیران کل به شهرستان‌ها کار در شهرستان‌ها را راحت کرده است، گفت: این اقدام بسیار امیدآفرین است.

وی باتاکید براینکه ما با وحدت در برابرنقشه‌های شوم دشمن پیروز خواهیم بود، پیشنهاد داد شورای اداری استان همدان در مواقعی در شهرستان‌ها تشکیل شودو

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از استاندار همدان برای پیگیری رویداد گردشگری همدان ۲۰۱۸ و سهمیه‌ای که برای شهرستان‌ها دیده شده قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار