استاندار همدان گفت: عملیات اجرایی قطار همدان - ملایر تا آخر تیرماه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 08 July 2018
استاندار همدان گفت: عملیات اجرایی قطار همدان - ملایر تا آخر تیرماه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی آغاز می‌شود.
 
به گزارش ایرنا، محمد ناصر نیکبخت در شورای اداری استان همدان افزود: همچنین وزیر راه و شهرسازی در سفر به همدان از طرح‌های بازآفرینی شهری بازدید می‌کند.

وی اضافه کرد: تمام دستورات وزیر راه و شهرسازی درباره درخواست‌هایی که در دیدار اخیر با ایشان داشتیم از جمله چهارخطه کردن علیصدر، اتمام راه‌های روستایی و جاده ملایر- قهاوند - تجرک مطرح شد، به استان ابلاغ شده است.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه رویداد همدان ۲۰۱۸ فرصت خوبی برای ایران و همدان شد و این فرصت خوب در شرایط فعلی بسیار ارزشمند است افزود: این اجلاس در تبریز، مشهد، اصفهان و دیگر شهر‌های مذهبی برگزار شده و مشکلی ایجاد نشده است واین بزرگترین خدمت به مردم استان است. ناستاندار نیکبخت با انتقاد از اینکه برخی گمان می‌کنند این رویداد‌ها مهم فرهنگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد افزود: در این باره نباید مسائل حاشیه‌ای را مطرح کنیم.

وی ادامه داد: فرهنگ ما فرهنگ بارز و پویایی است و از حضور گردشگران آسیب نخواهد دید چرا که گردشگری باعث توسعه استان می‌شود و آن‌هایی که به همدان می‌آیند دیپلمات و سفیر هستند که برای تعاملات دوطرفه می‌آیند.

وی با بیان اینکه اگر اجلاسی در همدان اجرا شود و تعاملات اقتصادی شکل گیرد، آسیبی نمی‌رسد و توفیق است افزود: در شرایطی هستیم که آمریکا می‌گوید، ایران منزوی است، اما نمایندگان ۱۸۰ کشور برای مذاکره و کار به همدان می‌آیند و این شکست دشمن است.

** هدف دشمن از بین بردن وحدت و انسجام ایرانیان است

استاندار همدان با بیان اینکه هدف آمریکا نابودی انقلاب و نظام نیست، بلکه اضمحلال و از بین بردن وحدت و انسجام ایران و ایرانی است گفت: در شرایط امروز که جنگ اقتصادی است بزرگترین دشمن ما آمریکا است و آمریکا در طول دورانی که می‌شناسیم همیشه دشمن مردم ایران بوده و خواهد بود.

نیکبخت ادامه داد: آمریکا همیشه با ایران و ایرانی ضدیت خود را نشان داده است و همه دولت‌های آمریکا علیه مردم ایران هستند.

استاندار همدان اظهار داشت: اگر قرار باشد تحریم‌هایی ایجاد شود، ملت ایران استوار ایستاده و آمریکا جرات تحرک نظامی ندارد.

نیکبخت با اشاره به نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهوری تصریح کرد: در موقعیتی که دشمن به دنبال نفاق و تفرقه افکنی است همه باهم باید وحدت داشته باشیم که دشمن از تفکیک و تفرقه افکنی در کشور استفاده نکند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دولت به معنای نظام و حکومت است و ایران در دنیا سربلند است و بدعهدی نکرده است و در مذاکرات کاری کرد که متحجران منطقه، صهیونیست‌ها و آمریکا نگران هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران ایستاده اند و آمریکا جرات جنگ با ایران را نخواهد داشت افزود: آن‌ها نمی‌توانند مانع فروش نفت ایران شوند و اگر قرار است نفتی به فروش برسد از همه کشور‌ها خواهد بود.

** کشور برای حرکت‌های اقتصادی نیازمند فرماندهی محکم است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انقلاب ایران هر روز باید از یک معبر عبور کند و دلیل رشد و بالندگی انقلاب هم همین است.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه ما همیشه پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب ایستاده ایم اظهار داشت: ما نیاز به یک فرماندهی محکم در حرکت اقتصادی داریم که رئیس جمهور این فرماندهی را بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: نباید در بین لشگر، اختلاف ایجاد شود و هنر این نیست که در شرایط خاص تفرقه افکنی کنیم.

نماینده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: غیراخلاقی‌تر از اختلاس اقتصادی، اختلاس اعتماد مردم و امنیت کشور است و در ۶ جلسه مهمی که با استاندار در تهران با وزرا داشتیم دستاورد‌های مهمی مانند قطار همدان- تهران داشت و امروز کار‌های خوبی در استان درحال انجام است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تلاش و پیگیری مجمع نمایندگان استان در آغاز دولت دوازدهم در ابقا مدیریت ارشد استان و جلوگیری از توقف در توسعه استان از موفقیت‌های مجمع نمایندگان استان است.

اکبر رنجبر زاده افزود: رئیس جمهوری به عنوان مربی اجرایی کشور، تاکتیک را عوض کرده و با جان، مال، آبرو و حیثیت به میدان مقابله با استکبار آمده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سخنان رئیس جمهوری در یک شبکه وحدت آفرین بر وحدت و اقتدار ما خواهد افزود.

حجت الاسلام احد آزادی خواه افزود: ما با وحدت در برابر نقشه‌های شوم دشمن پیروز خواهیم بود و پیشنهاد می‌شود شورای اداری استان در برخی ا. ز. مواقع در شهرستان‌ها تشکیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار