استاندار همدان تاکید کرد: امور مالیاتی استان همدان باید کمک و همراهی بیشتری با اصناف داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 07 July 2018

 استاندار همدان تاکید کرد: امور مالیاتی استان همدان باید کمک و همراهی بیشتری با اصناف داشته باشد.

به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت در مراسم بزرگداشت روز اصناف در همدان بابیان اشاره به حادثه ۱۲ تیرماه و بیان اینکه ۱۲ تیرماه مصادف با خیانت و جنایت فراموش نشدنی استکبار و آمریکای جنایتکار است، گفت: ۱۲ تیرماه روزی است که آمریکای به اصطلاح مدافع حقوق بشر هواپیمای مسافربری را هدف قرار داد.

وی بابیان اینکه خیانت آمریکا فقط امروز نیست بلکه از گذشته بوده است، گفت: در شرایطی قرار داریم وحدت، همدلی، همبستگی و انسجام در جامعه ضروری است.

نیکبخت به ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بابیان اینکه اقتصادمقاومتی باید در همه سال‌ها و همه روز‌ها اولویت فعالیت‌های استان درحوزه‌های مختلف باشد، گفت: اصناف نقش اساسی در کمک به توسعه استان دارند و همراهی خوبی در این زمینه داشته اند.

وی بااشاره به برگزاری سمینار استانداران با وزیر صنعت و وزیرکشور گفت: در این سمینار تمام مباحث شرایط روز و همراهی و حمایت از بازار مورد بحث قرار گرفت.

استاندار همدان بابیان اینکه در رابطه با نیاز‌های اساسی کشور تا دو سال و نیم آینده ذخیره انجام شده و ارز به اندازه کافی برای کالا‌های اساسی وجود دارد و دغدغه‌ای برای کالا‌های اساسی وجود ندارد، گفت: دولت به انسجام، وحدت و کمک اصناف نیاز دارد.

نیکبخت بابیان اینکه بازاریان ما تا بوده انقلابی بوده اند، گفت: کمیته امداد را حضرت امام (ره) قبل از انقلاب ایجاد کرد و زمانی که انقلابیون را به زندان می‌بردند، بازاریان متدین خانواده آن‌ها را کمک می‌کردند که این موارد هیچ گاه فراموش نمی‌شود.

وی در ادامه بابیان اینکه امور مالیاتی استان همدان باید بیشترین کمک و همراهی را با اصناف داشته باشد، ادامه داد: تنظیم بازار زمانی ممکن می‌شود که مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به بازار بروند و درد دل‌ها را بشنوند و کار خود و نظارت را هم انجام دهند.

استاندار همدان بابیان اینکه هم اکنون یک هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در قالب تسهیلات در اختیار داریم که از اصناف می‌خواهم از این فرصت استفاده کنند، گفت: به این تسهیلات یارانه نیز تعلق خواهد گرفت.

نیکبخت به در پیش بودن میزبانی برنامه‌های بین المللی در همدان اشاره کردو با بیان اینکه امسال دو رویداد گردشگری ملی، آسیایی و قاره‌ای که تا کنون در کشور نداشته ایم، در همدان برگزار خواهد شد، گفت: این میزبانی‌ها برای همدان آورده‌های بسیار خواهد داشت.

وی بابیان اینکه این ارزشمند است در شرایطی که امریکا میخواهد ایران را منزوی کند، صد‌ها کشور به همدان بیایند و این نشان دهنده عظمت ایران است، گفت: هر هفته باید ستاد تنظیم بازار در استان همدان برگزار و مشکلات رفع شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه امروز انقلاب ما به بازاریان و اصناف افتخار می‌کند، عنوان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی دشمن باید با اقتدار و عزت ایستاد و فرماندهی اقتصادی این جنگ چیزی جز ایجاد وحدت و انسجام ملی نیست.

امیر خجسته تاکید کرد: پیش‌بینی رفع نیاز‌های اولیه مردم، تامین مواد اولیه کارخانه‌ها، پیشگیری از قاچاق کالا و ممنوعیت ورود کالا‌های چینی و ترکیه به کشور باید تا آبان ماه امسال اجرایی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار