رییس اداره ورزش نهاوند:
 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: به زودی خوابگاه ورزشی در نهاوند راه اندازی خواهد شد و این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۱۰۰ ورزشکار را دارد و در صدد هستیم تا پایان ماه جاری تجهیز و به مرحله بهره برداری برسانیم.
کد خبر: ۶۲۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 07 July 2018
 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: به زودی خوابگاه صد نفره ورزشی در نهاوند راه اندازی خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند، مهرداد سعدی نژاد با اشاره به ظرفیت این خوابگاه، افزود: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۱۰۰ ورزشکار را دارد و در صدد هستیم تا پایان ماه جاری تجهیز و به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی کشور نیز اظهار داشت: خوشبختانه امسال میزبانی مسابقات قهرمانی ووشو، کشتی و اتومبیل رانی را در نهاوند خواهیم داشت و رایزنی‌های این مسابقات صورت گرفته است.

مهرداد سعدی نژاد که خود از قهرمانان کشتی جهان است، خاطر نشان ساخت: یکی از راه‌های موفقیت ورزش شهرستان نهاوند، قبول میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف است که این امر باعث می‌شود ورزش شهرستان رونق گرفته و ورزشکاران با شرکت در این مسابقات تجربیات بیشتری را کسب کنند.

وی بیان داشت: به زودی برای رونق بیشتر ورزش شهرستان نشستی را با روسای هیات‌ها برگزار خواهیم کرد.
سعدی نژاد خاطر نشان ساخت: برای اینکه بتوانیم هیات‌های موفق را شناسایی کنیم هر ماه عملکرد آن‌ها رصد کرده ومیزان موفقیت و فعالیت‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

وی در خصوص ورزش بانوان نهاوند نیز گفت: خوشبختانه ورزش بانوان نهاوند به سرعت در حال پیشرفت است وچهار سهمیه مسابقات آسیایی جاکارتا در اختیار بانوان نهاوندی قرار گرفت.

رییس اداره ورزش نهاوند درباره وضعیت کشتی نهاوند نیز خاطر نشان ساخت: از ابتدای کار در نهاوند وضعیت کشتی را بررسی کردیم و خوشبختانه با تجربیات قبلی که داشته ایم برنامه‌ای در خصوص اعتلای این رشته طراحی شده و قدم‌هایی خوبی در این زمینه برداشته ایم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار