کد خبر: ۶۲۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 05 July 2018
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲ هزار قطعه سفال خارجی و قاچاق در شهر جهانی سفال (لالجین) خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ بزرگعلی نوری در جمع خبرنگاران گفت: کارکنان انتظامی شهرستان بهار در راستای تحقق شعار سال در مقابله با کالای قاچاق، ۲ هزار قطعه سفال خارجی و قاچاق را در لالجین کشف و جمع اوری کردند.

وی افزود: این محموله قاچاق که ارزش ریالی آن بیش از ۹۰۰ میلیون ریال است در یکی از انبار‌های شهرک سفال لالجین قرار داشت که کارکنان پلیس امنیت عمومی شهرستان بهار آن را کشف کردند.

کشف ۹۷ راس دام قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان بهار همچنین از کشف ۹۷ راس گوسفند غیر بهداشتی و قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اجرای طرح‌های مختلف مبارزه با قاچاق کالا، کارکنان انتظامی شهرستان بهار از یک دستگاه کامیون، ۹۷ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.

وی افزود: این محموله از مرز‌های غربی کشور به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری و قصد تردد از مسیر همدان را داشت که در این خصوص یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ محموله سوخت قاچاق

سرهنگ نوری از کشف بیش از ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: از دستگاه خودرو حامل سوخت، ۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون ریال کشف و ۲ نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با قدردانی از تعامل مردم با پلیس عنوان کرد: قاچاق کالا اقتصاد ملی و تولید داخلی را به مخاطره انداخته از همین رو مبارزه با این پدیده شوم یکی از اولویت‌های مهم پلیس بهار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار