کلانتری درجمع مردم ومسئولین استان ایلام:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به موفقیت تیم هسته ای کشورمان در مذاکرات با 1+5 گفت: لقب بزرگ مرد صلح طلب جهان در عرصه دیپلماسی در سال های آغازین هزار سوم، حداقل پاداش جامعه جهانی برای دکتر محمدجواد ظریف است.
کد خبر: ۶۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶ 16 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،حسین کلانتری روز چهارشنبه در اجتماع مردم و مسوولان اجرایی این استان اظهار کرد: استقامت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران سرانجام به ثمر نشست و حقانیت جمهوری اسلامی به همه دنیا ثابت شد.

وی با بیان اینکه اگر کلید در دست مرد با تدبیر باشد، زنگ زده ترین قفل ها هم باز می شود، افزود: توافق هسته ای جمهوری اسلامی با قدرت های بزرگ جهانی بعد از 12 سال شاهد این داعا است.

کلانتری تاکید کرد: پیروز اصلی در این عرصه حساس و سرنوشت ساز، ملت بزرگ ایران بویژه خانواده های معظم شهدا خاصه شهدای هسته ای است که برگ زرینی بر صفحات تاریخ پر افتخار بشریت افزودند و صلح، تعامل، عقلانیت و تکریم انسانیت را به ابر قدرت ها آموزش دادند تا جایگزین واژه های تهدید، تحقیر و تحریم کنند و راه جدیدی برای حل مناقشات و مشکلات بین المللی به همگان عرضه کردند.

به گفته وی، بی شک مقاومت، ایستادگی، ژرف اندیشی، آینده نگری، اتحاد و انسجام ملی عامل اصلی این رخداد تاریخی بوده است.

کلانتری یادآور شد: هدایت ها و حمایت های بی بدیل مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و مسوولان ارشد کشوری و لشگری نظام و انسجام و اتحاد تاریخی آحاد ملت در کنار مدیریت اندیشمندانه ریاست محبوب جمهوری و با تدبیر، فداکاری و ایثار فرزندان انقلابی ملت در تیم هسته ای حماسه آفرین به ریاست دکتر محمدجواد ظریف، این پیروزی بزرگ و تاریخی خلق شد.

وی گفت: با این اتفاق مهم صفحه جدیدی از امید به آینده بروی جامعه بین الملل گشوده شد که می شود بجای تخاصم به توافق اندیشد و بجای بیان سخنان احساسی و هیجانی با عقلانیت و منطق سخن گفت.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام افزود: این چنین شد تا ملتی با پیشینه غرور آفرین خویش در عرصه تمدن جهانی کماکان مهد عقل، منطق، تدبیر و تعامل با جهانیان باشد.

وی در پایان این پیروزی بزرگ را به همه حق طلبان، و ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم ولایت مدار، شجاع، انقلابی و عاشق اهل بیت (ع) استان ایلام که افتخار خادمی زوار اباعبدالله حسین (ع) را دارند تبریک گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار