کد خبر: ۶۲۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 04 July 2018

برنامه اپل برای مدارس، که در اوایل امسال در برنامه آموزشی اپل عرضه شده است، اکنون برای استفاده معلمان در دسترس می‌باشد.

به گزارش تابناک همدان، برنامه به منظور استفاده در آیپد‌ها طراحی شده است که به معلمان اجازه می‌دهد تا به راحتی امور کلاس درس مانند: ایجاد تکالیف و پیگیری پیشرفت فردی دانش آموزان را مدیریت کنند.
 
وقتی اپل اولین برنامه تکالیف مدرسه را معرفی کرد، آن را مانند نوشتن یک ایمیل توصیف کرد. هنگام ایجاد تکالیف، معلمان می‌توانند یادداشت‌ها، فایل‌های پی دی اف که شامل لینک‌های وب هستند، را ارسال کنند.

آن‌ها همچنین می‌توانند فعالیت‌های خود را به دانش آموزان در سایر برنامه‌های آموزشی که در کلاس درس استفاده می‌کنند اختصاص دهند؛ برنامه‌های محبوب مانند Explained Everything، Tynker، GeoGebra و Kahoot! در حال حاضر به طور مستقیم با مدرسه کار می‌کنند.

علاوه بر تکالیف تکمیلی، معلمان می‌توانند ازبرنامه تکالیف مدرسه برای نظارت بر پیشرفت دانش آموزان در استفاده از برنامه‌ها و فعالیت‌ها استفاده کنند، و اجازه می‌دهد‌تا تجربیات یادگیری متناسب و متنوع‌تر را کسب کنند.

تمام داده‌های ذخیره شده دانش آموزان، خصوصی نگهداری می‌شوند و مدارس، کنترل ایجاد حساب‌های مورد استفاده دانشجویان را دارند.
 
اپل اعلام کرد برنامه تکالیف مدرسه میتواند در کنار تعدادی از ابزار‌های متمرکز آموزش و پرورش که همه می‌توانند توسط دانش آموزان و معلمان مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین یک کلاس درس، یک برنامه مدیریت دستگاه برای اپل، مجموعه ابزار جدید برای توسعه دهندگان به نام ClassKit و ipad شرکت اپل با قیمت پایینتر با پشتیبانی از قلم الکترونیکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار