رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از فوت دو دختر جوان در بلوار احمدی‌روشن بر اثر واژگونی یک دستگاه پ‍ژو خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 04 July 2018
رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از فوت دو دختر جوان در بلوار احمدی‌روشن بر اثر واژگونی یک دستگاه پ‍ژو خبر داد.

به گزارش فارس، نعمت‌الله زنگنه از فوت دو دختر جوان در اثر تصادف در همدان خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱:۵۰ بامداد امروز در بلوار احمدی روشن مسیر پژوهش به شهرک مدرس سر سه‌راهی منطقه زمانی تصادفی رخ داد که متاسفانه دو نفر از همشهریان فوت کردند.

وی ادامه داد: در این تصادف یک دستگاه خودرو پژو پارس به علت سرعت بالا کنترل خود را از دست داد و با انحراف به سمت راست به جدول، درخت و تیر برق برخورد کرد و در نهایت دو نفر از سرنشینان عقب که خانم بودند، فوت کردند.

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه دو نفر از سرنشینان جلو این خودرو مصدوم شده و در بیمارستان بستری شده‌اند، گفت: با وجود تاکیدات مکرر پلیس به نصب سرعتکاه در برخی از مناطق به این موضوع توجه نمی‌شود و، چون خودرو سرعت بالایی داشت با نبود سرعتکاه یک خانواده داغدار شدند.

وی با توصیه همشهریان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیان کرد: هر آنچه دوربین و سرعتکاه در مسیر‌ها نصب شود، اما خود به قوانین توجهی نکنیم دچار حادثه خواهیم شد.

زنگنه با بیان اینکه تلاش ما حفظ جان شهروندان است، افزود: دیشب در این حادثه بلافاصله در منطقه حاضر شدیم و با صحنه دردناکی مواجه شدیم؛ امیدوارم مردم قوانین و مقررات را رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار